Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 143278" data-attributes="member: 34"><p>Lol mä en oo siis elämässäni sekuntiikaan tajunnu mitään tästä keissistä, mun aivoista ja... Ocd:stä, jos se nyt siis on se mikä se on. Jestas. Jo pienenä ja siis aina oon ollu silleen et voi hemmetti miten outoja nää oireet on ja miks ajattelen kaiken tälleen oudosti ja miks teen elämästä näin vaikeeta tai siis MAHDOTONTA. siis en oo vittu sekuntiakaan tajunnut ikinä että mistä tässä on kyse ja mitä mun aivot niinku haluu mun tekevän. Mikä on vittu se asia mihin mun aivot nyt haluu mun keskittyvän? Mitä ne haluaa mun suorittavan???????? Mikä on se pääpointti edes niiden mielestä???? Aivan, koska sellasta ei oo vittu olemassakaan. Vittu vastaus on se että elämässä ei oo mitään sellasta saatanan yhtä asiaa mihin keskittyä ja etc ja vastaus on että saan tehdä mitä haluun ETC ETC ETC vittu mikä siinä on niin SAATANAN VAIKEAA tajuta/muistaa?????? Silleen tajuan sen kyllä aina hetken mutta sitten se aina unohtuu.. tai silleen että sitä on vaikea tajuta kunnolla ja muistaa ja pitää mielessä. Et se kestää vaan hetken aikaa. Nyt vittu. YRITÄN MUISTAA TÄN SAATANA. sillee oikeesti nyt nainen, sun ei TARVITSE enää epäillä ja miettiä asiaa sä TIEDÄT vastauksen pls sun ei oikeesti tarvitse. Vastaus on tossa jo, kunhan nyt vaan ymmärtäisit sen ja muistaisit sen niiku hyvä helvetti en jaksa enää kertaakaan pohtia tätä samaa asiaa kun vastaus on tossa jo niin OLE HYVÄ ja ymmärrä ja muista se asia kans :Ddddd ehkä epäilyksen iskiessä voin selata tätä keskustelua ja lukea tän viestin uudelleen läpi tai jotain. Vittu. Nyt oikeasti. I'm not joking. Nyt sä vittu muistat sen, vastaus on tossa niin se on niin ja jumanKAUTA sä muistat sen etkä enää jossittele saatana mitään. Tämä on nyt vittu tällä selvä....... :D VITTU. PYYDÄN. OIKEESTI. et rupee enää saatana pelleilee tän asian kanssa, tää vastaushan on niin helppoa kun olla ja voi. Ei oo siis mitään vaikeaa tässä vittu. Tästä ei helpommaks mene niin muista nyt hyvänen aika se ja niiku oikeasti TUO ON SE VASTAUS mitä sä vittu aina pakkomielteisesti etsit niin parempi olis jo saatana ymmärtää se xDD mitään muuta ei saatana tarvitse ymmärtää mutta tuossa on vastaukses, vittu. Kun niin se vaan on. Ei ole mitään muita vastauksia, vain tuo. Jos sä kerran hetken aikaa pystyt sen ymmärtämään niin miksi et sitten jatkossakin?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 143278, member: 34"] Lol mä en oo siis elämässäni sekuntiikaan tajunnu mitään tästä keissistä, mun aivoista ja... Ocd:stä, jos se nyt siis on se mikä se on. Jestas. Jo pienenä ja siis aina oon ollu silleen et voi hemmetti miten outoja nää oireet on ja miks ajattelen kaiken tälleen oudosti ja miks teen elämästä näin vaikeeta tai siis MAHDOTONTA. siis en oo vittu sekuntiakaan tajunnut ikinä että mistä tässä on kyse ja mitä mun aivot niinku haluu mun tekevän. Mikä on vittu se asia mihin mun aivot nyt haluu mun keskittyvän? Mitä ne haluaa mun suorittavan???????? Mikä on se pääpointti edes niiden mielestä???? Aivan, koska sellasta ei oo vittu olemassakaan. Vittu vastaus on se että elämässä ei oo mitään sellasta saatanan yhtä asiaa mihin keskittyä ja etc ja vastaus on että saan tehdä mitä haluun ETC ETC ETC vittu mikä siinä on niin SAATANAN VAIKEAA tajuta/muistaa?????? Silleen tajuan sen kyllä aina hetken mutta sitten se aina unohtuu.. tai silleen että sitä on vaikea tajuta kunnolla ja muistaa ja pitää mielessä. Et se kestää vaan hetken aikaa. Nyt vittu. YRITÄN MUISTAA TÄN SAATANA. sillee oikeesti nyt nainen, sun ei TARVITSE enää epäillä ja miettiä asiaa sä TIEDÄT vastauksen pls sun ei oikeesti tarvitse. Vastaus on tossa jo, kunhan nyt vaan ymmärtäisit sen ja muistaisit sen niiku hyvä helvetti en jaksa enää kertaakaan pohtia tätä samaa asiaa kun vastaus on tossa jo niin OLE HYVÄ ja ymmärrä ja muista se asia kans :Ddddd ehkä epäilyksen iskiessä voin selata tätä keskustelua ja lukea tän viestin uudelleen läpi tai jotain. Vittu. Nyt oikeasti. I'm not joking. Nyt sä vittu muistat sen, vastaus on tossa niin se on niin ja jumanKAUTA sä muistat sen etkä enää jossittele saatana mitään. Tämä on nyt vittu tällä selvä....... :D VITTU. PYYDÄN. OIKEESTI. et rupee enää saatana pelleilee tän asian kanssa, tää vastaushan on niin helppoa kun olla ja voi. Ei oo siis mitään vaikeaa tässä vittu. Tästä ei helpommaks mene niin muista nyt hyvänen aika se ja niiku oikeasti TUO ON SE VASTAUS mitä sä vittu aina pakkomielteisesti etsit niin parempi olis jo saatana ymmärtää se xDD mitään muuta ei saatana tarvitse ymmärtää mutta tuossa on vastaukses, vittu. Kun niin se vaan on. Ei ole mitään muita vastauksia, vain tuo. Jos sä kerran hetken aikaa pystyt sen ymmärtämään niin miksi et sitten jatkossakin? [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja