Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 143279" data-attributes="member: 34"><p>Okei ei, ei mun aivot taivu.</p><p></p><p>En tiedä miksi mun aivot nykyään taipuu vaan ja ainoastaan sellaseen tietynlaiseen tapaan olla mikä on sit taas aivan eri siitä mitä esim lapsena tein? Koska lapsena tein hirveesti sitä juuri että tein itselleni sääntöjä ja kaikki piti mennä niiden mukaan ja se oli sellast tosi erilaista. Nykyään se on hirvittävän joustavaa että saattaa muuttua aivan lennossa että mitä seuraavaks teen ja mikä "tuntuu oikealta" (tää ocd:n perus juttu lmao). Sitten tosiaan lapsena kai enemmän etukäteen ajattelin et okei nyt teen näin ja sitten siinä niiku pysyttiin. Mutta nytten mulla muuttuu suunnitelmat paljon enemmän ja se mikä juurikin "tuntuu oikeelta" muuttuu koko ajan et jotenkin tää tapa olla on ihan erilainen. Mutta ilmeisesti se kuuluu ocd:hen muutenki että ne muuttuu aina matkan varrella. Ei kai siinä.</p><p></p><p>Mut jos pystyisin vaa tehdä rauhan asian kanssa ja ymmärtäisin että se on näin, mitä sitten? Ei mun tarvitse sen kummemmin ajatella, kunha vaan teet sillee mikä tuntuu oikeelta ni mikä tässä on niiku vaikeeta oikeesti? Ei mitään.</p><p></p><p>Hmm.</p><p></p><p>Okei nyt mul on rauhallinen olo koska totta kai voin tehdä niin mikä tuntuu oikeelta</p><p></p><p>Sehän nimenomaan on sitä mitä mun ocd aiheuttaa. Tosiaan ne oireet vaihtelee paljon mutta jos nyt on näin niin mikäs siinä? Hmmmmmmmmmmm </p><p></p><p></p><p>No i'm completely fine atm really</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 143279, member: 34"] Okei ei, ei mun aivot taivu. En tiedä miksi mun aivot nykyään taipuu vaan ja ainoastaan sellaseen tietynlaiseen tapaan olla mikä on sit taas aivan eri siitä mitä esim lapsena tein? Koska lapsena tein hirveesti sitä juuri että tein itselleni sääntöjä ja kaikki piti mennä niiden mukaan ja se oli sellast tosi erilaista. Nykyään se on hirvittävän joustavaa että saattaa muuttua aivan lennossa että mitä seuraavaks teen ja mikä "tuntuu oikealta" (tää ocd:n perus juttu lmao). Sitten tosiaan lapsena kai enemmän etukäteen ajattelin et okei nyt teen näin ja sitten siinä niiku pysyttiin. Mutta nytten mulla muuttuu suunnitelmat paljon enemmän ja se mikä juurikin "tuntuu oikeelta" muuttuu koko ajan et jotenkin tää tapa olla on ihan erilainen. Mutta ilmeisesti se kuuluu ocd:hen muutenki että ne muuttuu aina matkan varrella. Ei kai siinä. Mut jos pystyisin vaa tehdä rauhan asian kanssa ja ymmärtäisin että se on näin, mitä sitten? Ei mun tarvitse sen kummemmin ajatella, kunha vaan teet sillee mikä tuntuu oikeelta ni mikä tässä on niiku vaikeeta oikeesti? Ei mitään. Hmm. Okei nyt mul on rauhallinen olo koska totta kai voin tehdä niin mikä tuntuu oikeelta Sehän nimenomaan on sitä mitä mun ocd aiheuttaa. Tosiaan ne oireet vaihtelee paljon mutta jos nyt on näin niin mikäs siinä? Hmmmmmmmmmmm No i'm completely fine atm really [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja