Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 143321" data-attributes="member: 34"><p>Oh wow. Tää on ehkä ensimmäinen kerta elämässäni kun toivon kellekään ocd:tä. And i genuinely wish hed have it. Yks ihan järkyttävän epäkohtelias, kylmä ja hirvee tyyppi alko vänkää siitä kuinka "on pahempiakin juttuja kuin ocd" ja muutenki oli vaa sillee "who cares" yms yms. Oh, really :) lets see how youll handle that. Kuinka toivoisin et voisin siirtää kaikki mun kivut mitä koskaan oon saanu tosta, ocd:st nimenomaan, et voisin siirtää kaikki ne, ja kaiken sen itsetuhoisuuden mitä siitä on aiheutunut, KAIKEN, tolle tyypille. Eipä puhuis jäbä enää tohon sävyyn ocd:stä. Vitun asshat. Voiko olla törkeempi enää. Like he doesnt have the slightest idea ja voisinpa siirtää mun traumaattiset ocd-kokemukset ja sen vuosikausia kestäneen tuskan, kivun ja PANIIKIN tolle. Ai että mä nauttisin. Vittu se katuis sanojaan niin vitun lujaa. Miltähän se tuntuu? :))))) Kun ajattelet että koko sun elämä on pilalla ja oot ehkä jopa ite pilannu sen? :)))) Miltähän se tuntuu kun mietit ainaki jonku vuoden jotain asiaa jonka teit ocd:n suhteen ns. Väärin, niinku en ees muista mikä juttu se oli mut se liitty jotenki yhteen leiriin millä olin kauan sitten ja sitten tein jotakin sillee että rupesin miettii et se saatto olla väärin ocd:n suhteen ja oikeesti itkin sitä asiaa varmaa vähintään sen vuoden. Miltähä se tuntuis? :)))))))) KUNPA voisin sairastuttaa ton ihmisen tähän. En yleensä ikinä toivo kellekään tätä sairautta mut jos sä aiot olla noin törkee ja epäempaattinen niin I FUCKING WISH youd have it. Ja oispa oikeen pahana vielä. Mut ei. Tollaset kusiaivot tietysti on niitä joilla on se kaikista helpoin elämä ei ikinä sairastu vittu mihinkään. Mutta niinku saispa maistaa omaa lääkettään jos kerta vähätellään ja ollaa noin törkeitä niin miltähä tuntuis :))))))))))) wanna try? I fucking wish. I hope u fucking get this illness.</p><p></p><p>Kuulostaa kyllä aika törkeeltä toivoa sitä kellekään mutta tollaset on ihan poikkeustapauksia. Suututti mut niin jumalattoman pahasti koska mun mielestä se oli aivan helvetin törkee ja epäempaattinen, ei mitään niiku feelings whatsoever.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 143321, member: 34"] Oh wow. Tää on ehkä ensimmäinen kerta elämässäni kun toivon kellekään ocd:tä. And i genuinely wish hed have it. Yks ihan järkyttävän epäkohtelias, kylmä ja hirvee tyyppi alko vänkää siitä kuinka "on pahempiakin juttuja kuin ocd" ja muutenki oli vaa sillee "who cares" yms yms. Oh, really :) lets see how youll handle that. Kuinka toivoisin et voisin siirtää kaikki mun kivut mitä koskaan oon saanu tosta, ocd:st nimenomaan, et voisin siirtää kaikki ne, ja kaiken sen itsetuhoisuuden mitä siitä on aiheutunut, KAIKEN, tolle tyypille. Eipä puhuis jäbä enää tohon sävyyn ocd:stä. Vitun asshat. Voiko olla törkeempi enää. Like he doesnt have the slightest idea ja voisinpa siirtää mun traumaattiset ocd-kokemukset ja sen vuosikausia kestäneen tuskan, kivun ja PANIIKIN tolle. Ai että mä nauttisin. Vittu se katuis sanojaan niin vitun lujaa. Miltähän se tuntuu? :))))) Kun ajattelet että koko sun elämä on pilalla ja oot ehkä jopa ite pilannu sen? :)))) Miltähän se tuntuu kun mietit ainaki jonku vuoden jotain asiaa jonka teit ocd:n suhteen ns. Väärin, niinku en ees muista mikä juttu se oli mut se liitty jotenki yhteen leiriin millä olin kauan sitten ja sitten tein jotakin sillee että rupesin miettii et se saatto olla väärin ocd:n suhteen ja oikeesti itkin sitä asiaa varmaa vähintään sen vuoden. Miltähä se tuntuis? :)))))))) KUNPA voisin sairastuttaa ton ihmisen tähän. En yleensä ikinä toivo kellekään tätä sairautta mut jos sä aiot olla noin törkee ja epäempaattinen niin I FUCKING WISH youd have it. Ja oispa oikeen pahana vielä. Mut ei. Tollaset kusiaivot tietysti on niitä joilla on se kaikista helpoin elämä ei ikinä sairastu vittu mihinkään. Mutta niinku saispa maistaa omaa lääkettään jos kerta vähätellään ja ollaa noin törkeitä niin miltähä tuntuis :))))))))))) wanna try? I fucking wish. I hope u fucking get this illness. Kuulostaa kyllä aika törkeeltä toivoa sitä kellekään mutta tollaset on ihan poikkeustapauksia. Suututti mut niin jumalattoman pahasti koska mun mielestä se oli aivan helvetin törkee ja epäempaattinen, ei mitään niiku feelings whatsoever. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja