Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 143370" data-attributes="member: 34"><p>Mutta joo se on kyllä hauskaa kun tunnistaa omat oudot ajatuksensa ja tajuaa sen aika lailla selkeästi että ei kyllä muut käyttäydy/ajattele/ole näin. Tai esimerkiksi no en tiedä onko se juuri nepsyilyä mutta kai se on kun esimerkiksi silloin, oliko se pääsiäisenä kun oltiin perheen kanssa siellä lomalla niin mulla oli koko ajan hirveästi haasteita aivojen kanssa ja sitten must tuntui että ne saattoi vielä vähän olla intensiivisempiäkin jotenki ne haasteet kun olin poissa kotoa, vaikka siis siitä paikasta tykkäänkin ja se on tuttu paikka jo mutta silti, heti kun on ympäristön muutos. Ja mulla on muutenkin se. Esim mummun luona jos käy niin se nyt varsinkin on tuttu paikka, oonhan koko elämäni siellä pyörinyt, mutta silti ympäristön muutos on aina ympäristön muutos :D niin se voi vielä tehdä lisähaastettakin siihen. Niin mietin onko se sitä nepsyilyä kanssa vai onko se sitten vaan pelkästään siitä johtuvaa kun oon niin paljon kotona että se johtuu lähinnä siitä. Eikä niinkään oo mitään nepsyille tyypillistä tai jotai. Mutta en tiiä. Joka tapauksessa se on mulle haaste vaikka kuinka tykkäänkin sinänsä olla välillä muuallakin mutta vaikka tykkääkin niin se ei tarkoita sitä etteikö se voisi olla hyvin haastavaa :D ja siis minä olin meidän perheestä aivan selkeästi se jolla oli eniten ja kaikista jatkuvammin haasteita siellä että kyllä sen huomas selkeästi ja sitten just se että tunnisti kyllä itsekin kuinka outoa se mun aivotoiminta oli. Mutta on se siis kyllä muutoinkin. Mutta tietyllä tapaa se voi tuoda lisähaastetta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 143370, member: 34"] Mutta joo se on kyllä hauskaa kun tunnistaa omat oudot ajatuksensa ja tajuaa sen aika lailla selkeästi että ei kyllä muut käyttäydy/ajattele/ole näin. Tai esimerkiksi no en tiedä onko se juuri nepsyilyä mutta kai se on kun esimerkiksi silloin, oliko se pääsiäisenä kun oltiin perheen kanssa siellä lomalla niin mulla oli koko ajan hirveästi haasteita aivojen kanssa ja sitten must tuntui että ne saattoi vielä vähän olla intensiivisempiäkin jotenki ne haasteet kun olin poissa kotoa, vaikka siis siitä paikasta tykkäänkin ja se on tuttu paikka jo mutta silti, heti kun on ympäristön muutos. Ja mulla on muutenkin se. Esim mummun luona jos käy niin se nyt varsinkin on tuttu paikka, oonhan koko elämäni siellä pyörinyt, mutta silti ympäristön muutos on aina ympäristön muutos :D niin se voi vielä tehdä lisähaastettakin siihen. Niin mietin onko se sitä nepsyilyä kanssa vai onko se sitten vaan pelkästään siitä johtuvaa kun oon niin paljon kotona että se johtuu lähinnä siitä. Eikä niinkään oo mitään nepsyille tyypillistä tai jotai. Mutta en tiiä. Joka tapauksessa se on mulle haaste vaikka kuinka tykkäänkin sinänsä olla välillä muuallakin mutta vaikka tykkääkin niin se ei tarkoita sitä etteikö se voisi olla hyvin haastavaa :D ja siis minä olin meidän perheestä aivan selkeästi se jolla oli eniten ja kaikista jatkuvammin haasteita siellä että kyllä sen huomas selkeästi ja sitten just se että tunnisti kyllä itsekin kuinka outoa se mun aivotoiminta oli. Mutta on se siis kyllä muutoinkin. Mutta tietyllä tapaa se voi tuoda lisähaastetta. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja