Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 143377" data-attributes="member: 34"><p>Mutta niinkun tosta iloisuudesta: se jotenkin mietityttää että ajatteleekohan mun vanhemmat nyt jotain että "esittikö se vaan lapsena iloista että jos sillä on ollu tota tuskaa noin paljon vaan". Ei ku mä en siis ymmärrä miten se voi olla niin että mä oon ihan oikeasti ollu sellainen iloinen lapsi. Ja samalla aivan tolkuttoman vaikee olla. Samahan kai se on nytkin: nauran helposti, saan sekoilukohtauksia ja kaveriporukassa minä oon monesti ollut se jota saa hävetä kun nauran liian kovaa jne ja ihmiset kattoo et mitä vittua tapahtuu. Miks helvetissä mä sellasta esittäisin? Jotenkin se vaan on niin että kaikki tää on mahdollista yhtä aikaa. Olla vitun crackhead ja sellainen iloinen mutta samalla tosi vaikee olla ja sitten monesti oon myös sellanen hyvin ... Vakavailmeinen ja hillitty ja kaikkee? Et tunnistan ite kaikki nää piirteet ihan mulle ominaisiksi ja tiedän et oon sellanen. Niin jotenkin outoa miten ne voi olla niin erilaisia keskenään mut kaikki ne kuuluu siihen silti millanen mä oon. Niin hiljainen pohdiskelija, mutta sitten kuitenkin monesti se kaikista hulluin räkättäjä joka pitää ihan liikaa melua???? Ja joka menee yhdestä breezeristä suurinpiirtein siihen kuntoon että konttaa rappusia. Eiku aivan, mä taisin olla ihan vesiselvä silloin yhtenä kertana kun konttasin niitä rappusia, ja oonpahan pudonnut jossain Hesburgerissakin sinne pöydän alle nauramaan (vissiin vieläpä monesti) ja ihan täys vesiselvänä. Et joo-o.</p><p></p><p>On sekin vaan niin huvittavaa kun kattoo eunkwangista jotain videi esim tämä:</p><p>[MEDIA=youtube]1oYmT0hPDhQ[/MEDIA]</p><p>Niin kyllähän se siinä mielessä on aika samanlainen kuin minä XDDD niin kuin tossa suhteessa.</p><p></p><p>Ugh hes so cute tho.</p><p></p><p></p><p>HMMHMMMHMM oon kyllä oikeesti aika outo tyyppi kun mussa on niin paljon vastakohtia. En tiiä kyllä. Koska tiiän että moni mun kaveri kuvais mua ihan varmasti tai ainakin mun yks vanhimpia kavereita ainakin kuvais muaa varmasti hulluks ja nauravaiseks etc. Mutta sitten sekin varmasti kuvais mua myös hiljaiseks :D huoh hoih vastakohtien nainen kyllä.</p><p></p><p>Ja muutenki mikä viiiiittu siinä nyt on kun mun aivot ei tällä hetkellä osaa rauhottua</p><p></p><p>Siis yhä on silleen helppo olla mutta kun joku ylivilkkaus on nyt aivoissa päällä että ajatukset menee niin nopeaan että ei ehdi saamaan mistään kiinni.. se nyt ei mikään uusi asia tietysti ole.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 143377, member: 34"] Mutta niinkun tosta iloisuudesta: se jotenkin mietityttää että ajatteleekohan mun vanhemmat nyt jotain että "esittikö se vaan lapsena iloista että jos sillä on ollu tota tuskaa noin paljon vaan". Ei ku mä en siis ymmärrä miten se voi olla niin että mä oon ihan oikeasti ollu sellainen iloinen lapsi. Ja samalla aivan tolkuttoman vaikee olla. Samahan kai se on nytkin: nauran helposti, saan sekoilukohtauksia ja kaveriporukassa minä oon monesti ollut se jota saa hävetä kun nauran liian kovaa jne ja ihmiset kattoo et mitä vittua tapahtuu. Miks helvetissä mä sellasta esittäisin? Jotenkin se vaan on niin että kaikki tää on mahdollista yhtä aikaa. Olla vitun crackhead ja sellainen iloinen mutta samalla tosi vaikee olla ja sitten monesti oon myös sellanen hyvin ... Vakavailmeinen ja hillitty ja kaikkee? Et tunnistan ite kaikki nää piirteet ihan mulle ominaisiksi ja tiedän et oon sellanen. Niin jotenkin outoa miten ne voi olla niin erilaisia keskenään mut kaikki ne kuuluu siihen silti millanen mä oon. Niin hiljainen pohdiskelija, mutta sitten kuitenkin monesti se kaikista hulluin räkättäjä joka pitää ihan liikaa melua???? Ja joka menee yhdestä breezeristä suurinpiirtein siihen kuntoon että konttaa rappusia. Eiku aivan, mä taisin olla ihan vesiselvä silloin yhtenä kertana kun konttasin niitä rappusia, ja oonpahan pudonnut jossain Hesburgerissakin sinne pöydän alle nauramaan (vissiin vieläpä monesti) ja ihan täys vesiselvänä. Et joo-o. On sekin vaan niin huvittavaa kun kattoo eunkwangista jotain videi esim tämä: [MEDIA=youtube]1oYmT0hPDhQ[/MEDIA] Niin kyllähän se siinä mielessä on aika samanlainen kuin minä XDDD niin kuin tossa suhteessa. Ugh hes so cute tho. HMMHMMMHMM oon kyllä oikeesti aika outo tyyppi kun mussa on niin paljon vastakohtia. En tiiä kyllä. Koska tiiän että moni mun kaveri kuvais mua ihan varmasti tai ainakin mun yks vanhimpia kavereita ainakin kuvais muaa varmasti hulluks ja nauravaiseks etc. Mutta sitten sekin varmasti kuvais mua myös hiljaiseks :D huoh hoih vastakohtien nainen kyllä. Ja muutenki mikä viiiiittu siinä nyt on kun mun aivot ei tällä hetkellä osaa rauhottua Siis yhä on silleen helppo olla mutta kun joku ylivilkkaus on nyt aivoissa päällä että ajatukset menee niin nopeaan että ei ehdi saamaan mistään kiinni.. se nyt ei mikään uusi asia tietysti ole. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja