Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 143598" data-attributes="member: 34"><p>Ah jotkut aktivistit on kyllä niin typeriä. Just tuo että midsize sanaa ei sais käyttää. Totta helvetissä voi ja käytänkin. Jos kerran minä oon midsize nii sitte oon vittu. Jos kerran minua ei läskiksi lueta eikä laihaksikaan niin vittu sitte minä oon midsize. Tai nää aktivistit varmaan haluis että kaikki midsize henkilöt kutsuisi itseään sitten läskiksi ja niinku nii ei mul oo sen kanssa ongelmaa voin mä niinkin sanoa mutta midsize on myös ihan täysin accurate termi. Vittu sehän on vaan koot 10-16 ei sen kummempaa saatana. Ni by definition minä oon midsize niin ei mun tarvi sitä anteeks pyydellä</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 143598, member: 34"] Ah jotkut aktivistit on kyllä niin typeriä. Just tuo että midsize sanaa ei sais käyttää. Totta helvetissä voi ja käytänkin. Jos kerran minä oon midsize nii sitte oon vittu. Jos kerran minua ei läskiksi lueta eikä laihaksikaan niin vittu sitte minä oon midsize. Tai nää aktivistit varmaan haluis että kaikki midsize henkilöt kutsuisi itseään sitten läskiksi ja niinku nii ei mul oo sen kanssa ongelmaa voin mä niinkin sanoa mutta midsize on myös ihan täysin accurate termi. Vittu sehän on vaan koot 10-16 ei sen kummempaa saatana. Ni by definition minä oon midsize niin ei mun tarvi sitä anteeks pyydellä [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja