Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 143601" data-attributes="member: 34"><p>Kieltämättä sanon mieluummin suomeksi keskikokoinen. Mutta jännää sinänsä koska olen kokenut itseni enemmänkin isoksi kuin keskikokoiseksi, mutta ehkä se makes sense koska enhän minä tosiaan sellainen ihan pluskokoinen ole, mutta en kyllä sieltä pienemmästäkään päästä. Niin sinänsä loogisesti keskikokoinen. Jotenki vaa ehkä se tunne mikä mul on ollu nuorempana on enemmän se et 38 ois enemmänki joku keskikokoinen ja 40 on jo iso... Mut oikeasti vasta 40 alkaa keskikoko. Sillon se tuntui vaan niin isolta. No, johtuu ehkä siitä että jostain h&m:ltä ei tainnut oikein löytyäkään paljoo isoja kokoja et muistelisin et ainaki joskus niinku 40 ois ollu se kaikista isoin. Tai 42? En oikeesti muista isompia kokoja sillo mutta en tiiä. Totta kai ajattelin että olen silloin kaikista isoin kun 38 ei menny päälle et piti vähintään se 40 olla.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 143601, member: 34"] Kieltämättä sanon mieluummin suomeksi keskikokoinen. Mutta jännää sinänsä koska olen kokenut itseni enemmänkin isoksi kuin keskikokoiseksi, mutta ehkä se makes sense koska enhän minä tosiaan sellainen ihan pluskokoinen ole, mutta en kyllä sieltä pienemmästäkään päästä. Niin sinänsä loogisesti keskikokoinen. Jotenki vaa ehkä se tunne mikä mul on ollu nuorempana on enemmän se et 38 ois enemmänki joku keskikokoinen ja 40 on jo iso... Mut oikeasti vasta 40 alkaa keskikoko. Sillon se tuntui vaan niin isolta. No, johtuu ehkä siitä että jostain h&m:ltä ei tainnut oikein löytyäkään paljoo isoja kokoja et muistelisin et ainaki joskus niinku 40 ois ollu se kaikista isoin. Tai 42? En oikeesti muista isompia kokoja sillo mutta en tiiä. Totta kai ajattelin että olen silloin kaikista isoin kun 38 ei menny päälle et piti vähintään se 40 olla. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja