Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 143785" data-attributes="member: 34"><p>Eei.. mitä tapahtuu....</p><p></p><p>Öö... Outoa..</p><p></p><p>Koska nukuin ja sitten mä vaan näin unta jostain pojast ja mun mielestä se oli pelkkä unihahmo et niinku täysin fiktiivinen ei mikään oikee ihminen? Mut näin sen mun unessa ja tunsin jotai ihan outoo sitä kohtaa. Se oli mua kohtaa savage mut kuitenkin molemmat piti toisistaan i think. Tuntuu että yleensä en tunne näin vahvasti unihahmoja kohtaan kuitenkaan kosk vielki mietin sitä ja oon sillee wuuuuuut 😭 siis mun ihastumiset mihinkään fiktiivisiin hahmoihin on aika harvinaisia omasta mielestäni. Muut on kuitenkin oikeita ihmisiä. Mut se oli jotenki niin ihana. Onpa hassu tunne :DD siis mitä vittua. Jopa näin sen ulkonäön jotenkuten tarkasti ainakin, tai no se mitä muistan enää tässä vaiheessa niin se ei ollu suomalaisen näkönen, mut se saatto olla silti suomalainen mut se ei mun mielestä ollu white. Idk. En oikee osaa sanoo. Tummat hiukset i think. Tummempi iho kai mut ei silleen mikään tosi tosi tumma? Nyt voi olla että muistan täysin väärin mutta sillä saatto olla semmoset pehmeät kasvonpiirteet. En tiedä mut joka tapauksessa se oli ihana??????? En oikein ymmärrä????? :D oikeesti ihan kamalaa tämmönen. Minkähän ikänen se edes oli. Ei se ainakaan kovin paljon mua vanhemmalta vaikuttanu, mut ei ehkä kovin paljon nuoremmaltakaan. En tiiä. Hah. Se oli attracted muhun mut sit se oli sillee tyylil "huoh mitä vittuu sä säädät" mut ei silleen et mulle ois tullu oikeesti mitenkään olo et se ois ilkee. Omg miten voin tuntee unihahmoo kohtaa yhtäkkiä näin vahvasti tai sillee et siis aattelen sitä vielki? Tunsin vaa jotain niin omituista sitä kohtaan, for real?</p><p></p><p>Mut joo, ei siitä sen enempää koska sitten kuitenkin äsken näin jonkun shortin taas eunkwangista ja olin sillee "komee" ja oon vaa maailman eniten rakastunut siihen joten 🤷🤷</p><p></p><p>Niinku totaalisen rakastunu</p><p></p><p>Et ei siit pääse mihinkään</p><p></p><p>Mut sw täytyy myöntää et toi unihahmo idk he kinda made me feel... Like.. really feel 🙄</p><p></p><p>Siitä vaa erikoista ku tosiaa yleensä ne on ihan oikeita ihmisiä joita kohtaan tunnen mitää mut toi oli kyl ihana uni.... En ymmärrä kertakaikkiaan.. nooh miten vaa :Dd</p><p></p><p>Tai no joo saatan välil tuntee jotain lievää pelkkii unihahmoi kohtaa mut ehkä toi oli enemmän ku yleensä tai en tiiä. Tai se ehkä tuntui merkittävämmältä kuin mitä ne on usein?</p><p></p><p>Mut ihan samaaaa.</p><p></p><p>Ah mut e u n k w a n g 😍😭</p><p></p><p>Maailman komeinnnnn</p><p></p><p>Ja siis</p><p></p><p>En tiiä</p><p></p><p>Tuntuu et ihan sama mitä tapahtuu ni oon aina vaa rakastunu siihen lol enkä siitä mihinkään pääse xd</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 143785, member: 34"] Eei.. mitä tapahtuu.... Öö... Outoa.. Koska nukuin ja sitten mä vaan näin unta jostain pojast ja mun mielestä se oli pelkkä unihahmo et niinku täysin fiktiivinen ei mikään oikee ihminen? Mut näin sen mun unessa ja tunsin jotai ihan outoo sitä kohtaa. Se oli mua kohtaa savage mut kuitenkin molemmat piti toisistaan i think. Tuntuu että yleensä en tunne näin vahvasti unihahmoja kohtaan kuitenkaan kosk vielki mietin sitä ja oon sillee wuuuuuut 😭 siis mun ihastumiset mihinkään fiktiivisiin hahmoihin on aika harvinaisia omasta mielestäni. Muut on kuitenkin oikeita ihmisiä. Mut se oli jotenki niin ihana. Onpa hassu tunne :DD siis mitä vittua. Jopa näin sen ulkonäön jotenkuten tarkasti ainakin, tai no se mitä muistan enää tässä vaiheessa niin se ei ollu suomalaisen näkönen, mut se saatto olla silti suomalainen mut se ei mun mielestä ollu white. Idk. En oikee osaa sanoo. Tummat hiukset i think. Tummempi iho kai mut ei silleen mikään tosi tosi tumma? Nyt voi olla että muistan täysin väärin mutta sillä saatto olla semmoset pehmeät kasvonpiirteet. En tiedä mut joka tapauksessa se oli ihana??????? En oikein ymmärrä????? :D oikeesti ihan kamalaa tämmönen. Minkähän ikänen se edes oli. Ei se ainakaan kovin paljon mua vanhemmalta vaikuttanu, mut ei ehkä kovin paljon nuoremmaltakaan. En tiiä. Hah. Se oli attracted muhun mut sit se oli sillee tyylil "huoh mitä vittuu sä säädät" mut ei silleen et mulle ois tullu oikeesti mitenkään olo et se ois ilkee. Omg miten voin tuntee unihahmoo kohtaa yhtäkkiä näin vahvasti tai sillee et siis aattelen sitä vielki? Tunsin vaa jotain niin omituista sitä kohtaan, for real? Mut joo, ei siitä sen enempää koska sitten kuitenkin äsken näin jonkun shortin taas eunkwangista ja olin sillee "komee" ja oon vaa maailman eniten rakastunut siihen joten 🤷🤷 Niinku totaalisen rakastunu Et ei siit pääse mihinkään Mut sw täytyy myöntää et toi unihahmo idk he kinda made me feel... Like.. really feel 🙄 Siitä vaa erikoista ku tosiaa yleensä ne on ihan oikeita ihmisiä joita kohtaan tunnen mitää mut toi oli kyl ihana uni.... En ymmärrä kertakaikkiaan.. nooh miten vaa :Dd Tai no joo saatan välil tuntee jotain lievää pelkkii unihahmoi kohtaa mut ehkä toi oli enemmän ku yleensä tai en tiiä. Tai se ehkä tuntui merkittävämmältä kuin mitä ne on usein? Mut ihan samaaaa. Ah mut e u n k w a n g 😍😭 Maailman komeinnnnn Ja siis En tiiä Tuntuu et ihan sama mitä tapahtuu ni oon aina vaa rakastunu siihen lol enkä siitä mihinkään pääse xd [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja