Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 143791" data-attributes="member: 34"><p>Hmm yhtä asiaa en ymmärrä</p><p></p><p>Miksi silloin jos sä oot silleen "i have self confidence, i'm a 10" niin ihmiset voi olla sillee "öö sä et todellakaan oo mitä vittuu" niiku totaaaa sehä on mielipidekysymys</p><p></p><p>Voitha sä olla sillee imo et oo mut kyl mä saan itestäni olla myös sitä mieltä jos mä haluun</p><p></p><p>En ymmärrä sitä "ummmmmmm sure okay 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂" reaktiota</p><p></p><p>Niiku oo sä mitä mieltä haluut mut kyllä itestään saa kuka tahansa olla sitä mieltä et i'm a 10 for sure</p><p></p><p>Mielipideasia niin ei siin oo muilla siihe mitää sanomista sen kummemmin</p><p></p><p>Ihmiset käyttäytyy niinku se ois joku ultimate totuus vaikka ei oo</p><p></p><p>Herrajestas eri ihmiset nyt vois mustaki heitellä ihan eri numeroita tai niiku whatever?</p><p></p><p></p><p></p><p>Tosin joku helvetin numero systeemi ja kaikki tollanen on ihan naurettavaa</p><p></p><p>Ah miks ihmiset on niin OBSESSED ulkonäöstä?</p><p></p><p>Mikä siin on vaikeeta?</p><p></p><p></p><p>Miks sun ees pitää sanoo ketää rumaks? Just say you're not my type and move on</p><p></p><p>Miks siit pitää alkaa heitellä jotai vitsii tyyliin "ahahahahahahahahha a fat chick thinks shes a 10 lmaoo"</p><p></p><p>You know none of it makes sense</p><p></p><p>Vittu että ärsyttää</p><p></p><p>Mä oon ainakin kaunis et ei kyl kiinnosta sit muiden mielipiteet enää, pelkästään omani</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 143791, member: 34"] Hmm yhtä asiaa en ymmärrä Miksi silloin jos sä oot silleen "i have self confidence, i'm a 10" niin ihmiset voi olla sillee "öö sä et todellakaan oo mitä vittuu" niiku totaaaa sehä on mielipidekysymys Voitha sä olla sillee imo et oo mut kyl mä saan itestäni olla myös sitä mieltä jos mä haluun En ymmärrä sitä "ummmmmmm sure okay 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂" reaktiota Niiku oo sä mitä mieltä haluut mut kyllä itestään saa kuka tahansa olla sitä mieltä et i'm a 10 for sure Mielipideasia niin ei siin oo muilla siihe mitää sanomista sen kummemmin Ihmiset käyttäytyy niinku se ois joku ultimate totuus vaikka ei oo Herrajestas eri ihmiset nyt vois mustaki heitellä ihan eri numeroita tai niiku whatever? Tosin joku helvetin numero systeemi ja kaikki tollanen on ihan naurettavaa Ah miks ihmiset on niin OBSESSED ulkonäöstä? Mikä siin on vaikeeta? Miks sun ees pitää sanoo ketää rumaks? Just say you're not my type and move on Miks siit pitää alkaa heitellä jotai vitsii tyyliin "ahahahahahahahahha a fat chick thinks shes a 10 lmaoo" You know none of it makes sense Vittu että ärsyttää Mä oon ainakin kaunis et ei kyl kiinnosta sit muiden mielipiteet enää, pelkästään omani [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja