Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 143842" data-attributes="member: 34"><p>Wuuuut okeiiii muutama asia tuntuu niin oudolta mutta mainitsen ny vain yhden niistä: luin jonkun "käärijän salasuhde paljastui" tai jotaki vastaavaa, en lukenu sitä edes kunnolla, vain otsikko osui silmään jossakin. En tiedä onkse oikeesti niin mutta tuli sellainen fiilis että ilmeisesti sillä saattaa olla siis suhde tai jotakin. Mut MIKSI, MITEN, mun mustasukkasuuslevelit oli ihan calm? Tai siis en saanu mitään kohtausta, mun reaktio oli lähinnä "jaa" ?????? Kui se on ees mahdollista?????? :Dddddd onko tää kaikki nyt sit kuitenki niin paljon vaa lähinnä eunkwangista etten sit kaikesta huolimatta oo kovinkaan mustasukkanen jostaki jerestä?????? Mitä ihmettä..... Oon jotenki hämmentynyt.</p><p></p><p>Niiku mitä tapahtuu</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 143842, member: 34"] Wuuuut okeiiii muutama asia tuntuu niin oudolta mutta mainitsen ny vain yhden niistä: luin jonkun "käärijän salasuhde paljastui" tai jotaki vastaavaa, en lukenu sitä edes kunnolla, vain otsikko osui silmään jossakin. En tiedä onkse oikeesti niin mutta tuli sellainen fiilis että ilmeisesti sillä saattaa olla siis suhde tai jotakin. Mut MIKSI, MITEN, mun mustasukkasuuslevelit oli ihan calm? Tai siis en saanu mitään kohtausta, mun reaktio oli lähinnä "jaa" ?????? Kui se on ees mahdollista?????? :Dddddd onko tää kaikki nyt sit kuitenki niin paljon vaa lähinnä eunkwangista etten sit kaikesta huolimatta oo kovinkaan mustasukkanen jostaki jerestä?????? Mitä ihmettä..... Oon jotenki hämmentynyt. Niiku mitä tapahtuu [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja