Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 143843" data-attributes="member: 34"><p>ONPA KUMMALLISTA mutta helpottavaa kyllä pakko myöntää</p><p></p><p>Mut mitenhän kävisi jos lukisin jonkun uutisen että "btob's eunkwang dating scandal"</p><p></p><p>Can you imagine how my heart would beat so fast and can you even imagine what i would feel</p><p></p><p>Koska rehellisesti sanottuna mä en edes tiedä mitä mä tuntisin :DDDD en osaa kuvitella mut sen tiedän etten ohittais sitä olankohautuksella kuten jeren :D</p><p></p><p>Todennäköisesti itkisin, ja itkisin paljon, vähintäänkin. En tiedä kuinka paljon romahtaisin mutta kyllä se ois aivan uskomattoman kamalaa todennäköisesti xD ja voihan silleen käydäkin. Yay :D ja vaikka tiedostaisin varmaan siinä tilanteessa silti sen että it's not the end of everything like it doesnt necessarily mean they are soulmates (but can be) tai silleen että oishan se edelleen mahdollista että mun aavistukset on silti ollu totta, et se tapahtuis vaan myöhemmin, mut SILTI :D oisin varmaa ihan sekasin lol. Siinä missä toi oli semmonen minor negatiivinen tunne mut lähinnä kuitenkin sellanen "jaa" ja sit vaa moving on with my normal life, nii eunkwangin suhteen mä miettisin kaiken jotenkin uusiks ja maailma romahtais tai siis sillä tavalla että se kuitenkin vaikuttais hirveesti mun elämään vaikka se ei oliskaan pysyvä suhde. Sit alkaisin varmaan tuntee syyllisyyttäkin siitä että oon rakastunut mieheen jolla on jo tyttöystävä ja ajattelen sitä jatkuvasti 🤔🤔 vielä pahempi jos se olis vaimo. Huh se ois kyllä tosi intense. Niiku ajatella jos joskus niin käy ja sit vaa kelaan kaiken taaksepäin ja oon vaa sillee mitävittuu. Sillee miten tää on mahdollista:D oh my godddddddd mua jotenki naurattaaa siis se ois niin outoo. Tää koko keissi on kyllä niin outo ihan ilmankin mitään tollasia.. :D mut se ois tosi shocking xDD</p><p></p><p>Ja mä en ees ajattele sitä niin et se OIKEESTI kuuluu mulle koska enhän mä TIEDÄ sitä varmana mut nää asiat on vaan niin outoja koska mä en edelleenkään oo kenestäkään muusta kokenu vastaavaa että olisin tienny Tolla tavalla. Sitte ku vielä tuli heinäkuu -22 niin sillon tuli sen rakastumisen myötä se tunne et HE MUST BE MY SOULMATE mut niiku se aikasempi oli oudompaa siks että tiesin siitä myös vähemmän silloin tai et kun se oli ihan random. Niiku juuri sillee et yhtä hyvin oisin voinu "valkata" (en tietenkään valinnut siis sitä oikeasti) kenet tahansa random miehen kadulta ja olla silleen ton kaa mä tuun olee. Et yhtä random henkilö. Mut en siis tietenkään valinnut vaan mulle vaan tuli se kummallinen tunne. Mut olikohan se oikeesti vedätystä pelkästään.. omituista jos oli </p><p></p><p>Ja siis kun juuri se ettei kenestäkään toisesta ole silti ihan vastaavaa tullut niin joo-o vittu on mielenkiintoista</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 143843, member: 34"] ONPA KUMMALLISTA mutta helpottavaa kyllä pakko myöntää Mut mitenhän kävisi jos lukisin jonkun uutisen että "btob's eunkwang dating scandal" Can you imagine how my heart would beat so fast and can you even imagine what i would feel Koska rehellisesti sanottuna mä en edes tiedä mitä mä tuntisin :DDDD en osaa kuvitella mut sen tiedän etten ohittais sitä olankohautuksella kuten jeren :D Todennäköisesti itkisin, ja itkisin paljon, vähintäänkin. En tiedä kuinka paljon romahtaisin mutta kyllä se ois aivan uskomattoman kamalaa todennäköisesti xD ja voihan silleen käydäkin. Yay :D ja vaikka tiedostaisin varmaan siinä tilanteessa silti sen että it's not the end of everything like it doesnt necessarily mean they are soulmates (but can be) tai silleen että oishan se edelleen mahdollista että mun aavistukset on silti ollu totta, et se tapahtuis vaan myöhemmin, mut SILTI :D oisin varmaa ihan sekasin lol. Siinä missä toi oli semmonen minor negatiivinen tunne mut lähinnä kuitenkin sellanen "jaa" ja sit vaa moving on with my normal life, nii eunkwangin suhteen mä miettisin kaiken jotenkin uusiks ja maailma romahtais tai siis sillä tavalla että se kuitenkin vaikuttais hirveesti mun elämään vaikka se ei oliskaan pysyvä suhde. Sit alkaisin varmaan tuntee syyllisyyttäkin siitä että oon rakastunut mieheen jolla on jo tyttöystävä ja ajattelen sitä jatkuvasti 🤔🤔 vielä pahempi jos se olis vaimo. Huh se ois kyllä tosi intense. Niiku ajatella jos joskus niin käy ja sit vaa kelaan kaiken taaksepäin ja oon vaa sillee mitävittuu. Sillee miten tää on mahdollista:D oh my godddddddd mua jotenki naurattaaa siis se ois niin outoo. Tää koko keissi on kyllä niin outo ihan ilmankin mitään tollasia.. :D mut se ois tosi shocking xDD Ja mä en ees ajattele sitä niin et se OIKEESTI kuuluu mulle koska enhän mä TIEDÄ sitä varmana mut nää asiat on vaan niin outoja koska mä en edelleenkään oo kenestäkään muusta kokenu vastaavaa että olisin tienny Tolla tavalla. Sitte ku vielä tuli heinäkuu -22 niin sillon tuli sen rakastumisen myötä se tunne et HE MUST BE MY SOULMATE mut niiku se aikasempi oli oudompaa siks että tiesin siitä myös vähemmän silloin tai et kun se oli ihan random. Niiku juuri sillee et yhtä hyvin oisin voinu "valkata" (en tietenkään valinnut siis sitä oikeasti) kenet tahansa random miehen kadulta ja olla silleen ton kaa mä tuun olee. Et yhtä random henkilö. Mut en siis tietenkään valinnut vaan mulle vaan tuli se kummallinen tunne. Mut olikohan se oikeesti vedätystä pelkästään.. omituista jos oli Ja siis kun juuri se ettei kenestäkään toisesta ole silti ihan vastaavaa tullut niin joo-o vittu on mielenkiintoista [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja