Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 143857" data-attributes="member: 34"><p>HIRVEE JANO</p><p></p><p>EI VITTU</p><p></p><p>mut niin ni kuka oikeestaan ees välittää tai sehän on ihan sivuseikka että kenen mielestä sä oot attractive tai ootko edes kenenkään mielestä. Vaikka olisit joka IKISEN ihmisen mielestä ruma niin mitä se haittaa? Sehän on sivuseikka. Paljon siistimpää on näyttää siltä miltä sä näytät, riippumatta siitä mihin luokkaan muut luokittelis sut, niinku esim ugly average beautiful. Vaikka jokainen luokittelis sut siihen ugly kategoriaan niin sä voit silti ite (no, se voi olla vaikeeta mut kuiteski) luokitella ittes kauniiks ja ennen kaikkea mielenkiintosen näköseks. Ku esimerkiks ku ajattelen ite vaikka omaa vaatetyyliäni nii mää näen omilla silmilläni sen tosi kiinnostavana, ja sitte taas tiedän ku oon kuullu kuinka aika moni pitää sitä.... Ei mitenkään muodikkaana? Tyylillä "näytät siltä niiku et kattois ollenkaa mitä laitat päälle". Tiedän kyl muiden ihmisten mielipiteet mun vaatetyylistäni mut mun silmissä se näyttää kiinnostavalta. Sama juttu ulkonäössä muutenkin. Tiedän kyl et Varmasti on monia miehiä jotka sanois mua rumaks ja läskiks muijaks probably, mut mä taas omilla silmilläni näen kaiken mun ulkonäössäni silleen kiinnostavana. Niiku inspiroivana? Ehkäpä se on tää taiteilijuus mikä mussa on xD mut et nii et kaiken voi soveltaa tohon niin ei se sit enää tunnu pahalta. (Vaikka toki niit hetkiä tulee silti että kriiseilee tai itkettää joku asia ja tuntee alemmuudentunnetta, et niit tulee silti mut on hyvä varmaankin et sitä pystyy kattoo muustaki kulmasta. Et ei oo totta et oon ruma vaan se on vaa se yks näkökulma mut toinen näkökulma on se että näytän kiinnostavalta ja coolilta, ainakin omasta mielestäni :D)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 143857, member: 34"] HIRVEE JANO EI VITTU mut niin ni kuka oikeestaan ees välittää tai sehän on ihan sivuseikka että kenen mielestä sä oot attractive tai ootko edes kenenkään mielestä. Vaikka olisit joka IKISEN ihmisen mielestä ruma niin mitä se haittaa? Sehän on sivuseikka. Paljon siistimpää on näyttää siltä miltä sä näytät, riippumatta siitä mihin luokkaan muut luokittelis sut, niinku esim ugly average beautiful. Vaikka jokainen luokittelis sut siihen ugly kategoriaan niin sä voit silti ite (no, se voi olla vaikeeta mut kuiteski) luokitella ittes kauniiks ja ennen kaikkea mielenkiintosen näköseks. Ku esimerkiks ku ajattelen ite vaikka omaa vaatetyyliäni nii mää näen omilla silmilläni sen tosi kiinnostavana, ja sitte taas tiedän ku oon kuullu kuinka aika moni pitää sitä.... Ei mitenkään muodikkaana? Tyylillä "näytät siltä niiku et kattois ollenkaa mitä laitat päälle". Tiedän kyl muiden ihmisten mielipiteet mun vaatetyylistäni mut mun silmissä se näyttää kiinnostavalta. Sama juttu ulkonäössä muutenkin. Tiedän kyl et Varmasti on monia miehiä jotka sanois mua rumaks ja läskiks muijaks probably, mut mä taas omilla silmilläni näen kaiken mun ulkonäössäni silleen kiinnostavana. Niiku inspiroivana? Ehkäpä se on tää taiteilijuus mikä mussa on xD mut et nii et kaiken voi soveltaa tohon niin ei se sit enää tunnu pahalta. (Vaikka toki niit hetkiä tulee silti että kriiseilee tai itkettää joku asia ja tuntee alemmuudentunnetta, et niit tulee silti mut on hyvä varmaankin et sitä pystyy kattoo muustaki kulmasta. Et ei oo totta et oon ruma vaan se on vaa se yks näkökulma mut toinen näkökulma on se että näytän kiinnostavalta ja coolilta, ainakin omasta mielestäni :D) [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja