Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 143870" data-attributes="member: 34"><p>Äh se saa mut luisumaan mun siisteysperiaatteesta</p><p></p><p>Jaa ihan kuin eunkwang ois tasan ainut syy <s>runkkaamiselle</s></p><p></p><p>Ihan kuin ilman sitä en tekis niin missään tapauksessa :D</p><p></p><p>Joten ei nyt sekään oo se syy mut syy on i guess mun typerä seksuaalisuus joka ei tosin ookaan mun vika mut :D</p><p></p><p>Ois niin paljon helpompi olla ilman sitä</p><p></p><p>Sillon ku oot ocd siisteydestä ja kaikesta nii mitkään tämmöset asiat ei oo yhtää mukavaa vaa it's all about guilt. XD</p><p></p><p>Yritän hokee itselleni että hei nää menee kaikki pyykkii joka tapauksessa jossakin kohtaa, olihan aikasemminkin sama ongelma, sit jossai vaiheessa toi lakana meni pyykkiin ja sen jälkeen ihan puhtaalta vaikutti. Niin mikä oli ongelma. Jos se kuitenkin menee pyykkiin sitten aikanaan. Sillonki se oli varmaan aika kauan ja silti vaikutti tulevan puhtaaks. Niin älä nyt viitsi ylireagoida. Mut.. ocd on ocd. :D onneksi kuitenkin jotenkin ymmärrän sen et tos ei oo logiikkaa vaan se on nimenomaan ylireagointia </p><p></p><p>👀👀👀👀👀👀👀</p><p></p><p>Anyways eunkwang makes me go: 🤭🤭🤭🤭🤭 ihihihihihi *blush*</p><p></p><p>Lmao what hes so charming</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 143870, member: 34"] Äh se saa mut luisumaan mun siisteysperiaatteesta Jaa ihan kuin eunkwang ois tasan ainut syy [S]runkkaamiselle[/S] Ihan kuin ilman sitä en tekis niin missään tapauksessa :D Joten ei nyt sekään oo se syy mut syy on i guess mun typerä seksuaalisuus joka ei tosin ookaan mun vika mut :D Ois niin paljon helpompi olla ilman sitä Sillon ku oot ocd siisteydestä ja kaikesta nii mitkään tämmöset asiat ei oo yhtää mukavaa vaa it's all about guilt. XD Yritän hokee itselleni että hei nää menee kaikki pyykkii joka tapauksessa jossakin kohtaa, olihan aikasemminkin sama ongelma, sit jossai vaiheessa toi lakana meni pyykkiin ja sen jälkeen ihan puhtaalta vaikutti. Niin mikä oli ongelma. Jos se kuitenkin menee pyykkiin sitten aikanaan. Sillonki se oli varmaan aika kauan ja silti vaikutti tulevan puhtaaks. Niin älä nyt viitsi ylireagoida. Mut.. ocd on ocd. :D onneksi kuitenkin jotenkin ymmärrän sen et tos ei oo logiikkaa vaan se on nimenomaan ylireagointia 👀👀👀👀👀👀👀 Anyways eunkwang makes me go: 🤭🤭🤭🤭🤭 ihihihihihi *blush* Lmao what hes so charming [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja