Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 143885" data-attributes="member: 34"><p>Ah. Well. Anyone can say anything but i know what happened to me and it was real. I will believe in this shit til i die lmao.</p><p></p><p>Ja se uskominen siihen ei tarkota et etten osais käyttäytyy tai olettaisin sen rakastuvan muhun heti ja etc etc. Et siinä mielessä en oo obsessed. </p><p></p><p>Mut mä uskon siihen siks et mä koin sen asian ja kukaan ei voi sanoo mulle et sitä ei tapahtunut.</p><p></p><p>On mahdollista et se ei silti tarkota mitään , idk, mut mä uskon koska se vaikutti vaan jotenkin niin varmalta ja ilmiselvältä.</p><p></p><p>Joten joo, mä uskon siihen, mä probably tuun uskoo siihen lopun elämääni?? Et that was something. Like. Something. That it meant what i thought. Mut ei se sitä tarkota et kokisin OIKEESTI omistavani sen jotenkin siis sillä tavalla. I'm just saying that of course i believe in that since it happened, but we will see what happens. Thats all.</p><p></p><p>Hemmetin mysteerit. Kyllä vituttaa xd</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 143885, member: 34"] Ah. Well. Anyone can say anything but i know what happened to me and it was real. I will believe in this shit til i die lmao. Ja se uskominen siihen ei tarkota et etten osais käyttäytyy tai olettaisin sen rakastuvan muhun heti ja etc etc. Et siinä mielessä en oo obsessed. Mut mä uskon siihen siks et mä koin sen asian ja kukaan ei voi sanoo mulle et sitä ei tapahtunut. On mahdollista et se ei silti tarkota mitään , idk, mut mä uskon koska se vaikutti vaan jotenkin niin varmalta ja ilmiselvältä. Joten joo, mä uskon siihen, mä probably tuun uskoo siihen lopun elämääni?? Et that was something. Like. Something. That it meant what i thought. Mut ei se sitä tarkota et kokisin OIKEESTI omistavani sen jotenkin siis sillä tavalla. I'm just saying that of course i believe in that since it happened, but we will see what happens. Thats all. Hemmetin mysteerit. Kyllä vituttaa xd [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja