Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
5
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 143928" data-attributes="member: 34"><p>No kyllähän se täytyy myöntää että jos ajatellaan kuvitteellinen tilanne missä olisin eunkwangin seuras nii okei se vois olla plussaa sinänsä jos se ois sillee "🤤" lmao xDDD mut en mä senkään TAKIA pukeutuis mitenkään erityisesti mut voishan se olla ihan mukavaaa</p><p></p><p>Huoh kuolaispa se mua tho</p><p></p><p>Huoh oispa</p><p></p><p>😔😔😔😔 I miss him too much</p><p></p><p></p><p></p><p>Mut joo yleensä silloin ku käytän paljastavia vaatteita (sillon ku oon kehannu) niin mä vaa heitän sen vaatteen päälle enkä mieti mitään miehiä 😂😂 seriously what do they think omg. "She must have thought oh this will make men look at me" well lmao no xDDD tbh id say to that i didn't really think anything when i put this on. But yea everything is always about and for men. Yeah no.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 143928, member: 34"] No kyllähän se täytyy myöntää että jos ajatellaan kuvitteellinen tilanne missä olisin eunkwangin seuras nii okei se vois olla plussaa sinänsä jos se ois sillee "🤤" lmao xDDD mut en mä senkään TAKIA pukeutuis mitenkään erityisesti mut voishan se olla ihan mukavaaa Huoh kuolaispa se mua tho Huoh oispa 😔😔😔😔 I miss him too much Mut joo yleensä silloin ku käytän paljastavia vaatteita (sillon ku oon kehannu) niin mä vaa heitän sen vaatteen päälle enkä mieti mitään miehiä 😂😂 seriously what do they think omg. "She must have thought oh this will make men look at me" well lmao no xDDD tbh id say to that i didn't really think anything when i put this on. But yea everything is always about and for men. Yeah no. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja