Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 144283" data-attributes="member: 34"><p>Tässä huomataan et ocd ei oo vaa siisteydestä. Vaikka tykkäisinkin pitää asiat just siististi ja järjestyksessä ja näin, niin silti tossa kohtaa se oli nimenomaan ocd-oire miks mun piti tehdä just päinvastoin. En tiiä miks mut jotenkin se oli vaan pakko, jostain syystä. Ehkä se sit liitty siihen mun sääntöjuttuun. Koska kun aina päätin mitä mun pitää tehdä niin sitten ehkä jostain syystä vaan päätin ku oli jotenki pakko tehdä noin.</p><p></p><p>Hah. Ikinä en ois nuorempana uskonu puhuvani tällä tavalla tästä asiasta mut en häpee sitä enää ollenkaan kun nykyään tiiän et se johtuu pelkästään ocd:stä ja sen takii oon näin outo. Mut vaik en häpee sitä nii se ei poista tuskaa kyl valitettavasti. Mut ainakaan en häpee. Ihan varmasti jopa mun omat vanhemmat piti ja pitää (ehk) mua outona mutta ei se mitään ja nyt sitä paitsi äidin ainakin pitäs jo tietää se kans mistä se johtuu.</p><p></p><p>Mut en vieläkään ymmärrä jos se on "neurokehityksellinen häiriö" niin miks jotkut saa sen vasta aikuisena. Minä tietysti lähes heti syntymäni jälkeen :D mut jotkut vasta aikuisena? Ehkä se alttius on jokin kehityksellinen juttu mikä on lapsuudesta saakka olemassa mutta se puhkeaa myöhemmin sitten joillain? No en mä tiedä, en mä aivoista oikeasti tiedä mitään niin 🤷</p><p></p><p></p><p>Alan oikeasti itkemään miks kukaan ei kerro mulle vastauksia.</p><p></p><p>Koska ei OLE vastauksia. Vittu sun koko kysymyksetkin on ihan naurettavaa paskaa ja tämmösiä epäongelmia.</p><p></p><p>Vittu en tiiä ihan sama ei kiinnosta.</p><p></p><p>Toisaalta nykyään miks mul on tää et mun pitää eri tavalla tehä pakko-oireita. Sillon mul oli se et päätän jollai tietyl taval mitä teen seuraavaks. Nyt mul on se etten varsinaisesti päätä mut meen vaa sen mukaan mikä "tuntuu oikeelta" niin silleen mun aivot pakottaa mut nyt siihen sit?</p><p></p><p>Mitenhän on 10 vuoden päästä varmaan taas ihan eri lailla</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 144283, member: 34"] Tässä huomataan et ocd ei oo vaa siisteydestä. Vaikka tykkäisinkin pitää asiat just siististi ja järjestyksessä ja näin, niin silti tossa kohtaa se oli nimenomaan ocd-oire miks mun piti tehdä just päinvastoin. En tiiä miks mut jotenkin se oli vaan pakko, jostain syystä. Ehkä se sit liitty siihen mun sääntöjuttuun. Koska kun aina päätin mitä mun pitää tehdä niin sitten ehkä jostain syystä vaan päätin ku oli jotenki pakko tehdä noin. Hah. Ikinä en ois nuorempana uskonu puhuvani tällä tavalla tästä asiasta mut en häpee sitä enää ollenkaan kun nykyään tiiän et se johtuu pelkästään ocd:stä ja sen takii oon näin outo. Mut vaik en häpee sitä nii se ei poista tuskaa kyl valitettavasti. Mut ainakaan en häpee. Ihan varmasti jopa mun omat vanhemmat piti ja pitää (ehk) mua outona mutta ei se mitään ja nyt sitä paitsi äidin ainakin pitäs jo tietää se kans mistä se johtuu. Mut en vieläkään ymmärrä jos se on "neurokehityksellinen häiriö" niin miks jotkut saa sen vasta aikuisena. Minä tietysti lähes heti syntymäni jälkeen :D mut jotkut vasta aikuisena? Ehkä se alttius on jokin kehityksellinen juttu mikä on lapsuudesta saakka olemassa mutta se puhkeaa myöhemmin sitten joillain? No en mä tiedä, en mä aivoista oikeasti tiedä mitään niin 🤷 Alan oikeasti itkemään miks kukaan ei kerro mulle vastauksia. Koska ei OLE vastauksia. Vittu sun koko kysymyksetkin on ihan naurettavaa paskaa ja tämmösiä epäongelmia. Vittu en tiiä ihan sama ei kiinnosta. Toisaalta nykyään miks mul on tää et mun pitää eri tavalla tehä pakko-oireita. Sillon mul oli se et päätän jollai tietyl taval mitä teen seuraavaks. Nyt mul on se etten varsinaisesti päätä mut meen vaa sen mukaan mikä "tuntuu oikeelta" niin silleen mun aivot pakottaa mut nyt siihen sit? Mitenhän on 10 vuoden päästä varmaan taas ihan eri lailla [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja