Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 144354" data-attributes="member: 34"><p>??????? Mitä viiiiiiiiiiiitun unta näin</p><p></p><p>Okei i think eunkwang was my boyfriend in that dream? Mut sit en tiedä mitä tapahtu. Luulen et oltiin jopa jossain mökillä tai sen tapasessa yhdessä lmaoo. 🥺🥺 Sitten en oo varma että vaihtuko se uni silleen toiseen et tilanne olikin eri ettei oltukaan yhdessä tai sitten oltiin mutta joka tapauksessa aika lopussa sitä unta löysin yhtäkkiä kuvan jossa oli muutakin porukkaa mutta myös minä ja kwang ja sitten olin sillee mitä vittua ollaan oltu joskus samassa paikassa????????? Siis se tais jotenki vaihtua silleen (koska unissa käy niin????) Että tilanne ei ollukaan se että oltais yhdessä in fact se tais olla jotenkin että luulin ettei koskaan oltu tavattukaan ees et jotenki en ollu kiinnittänyt huomiota vissiin, mut sit löysinki sen kuvan ja olin sillee "????? Ollaan oltu joskus samassa paikassa???????????" Ja järkytyin ja aw ja se näytti niin söpöltä siinä ja i think i'll die 😭 olin vaa sillee MITEN oon voinu ikinä olla samassa paikassa kuin se tai jotain ja vielä noin lähellä sitä ja siis en tiiä se koko uni oli ihan höpöhöpöä 😆😆👏 emmä tiiä kaikki oli niin söpöö sitten ainaski siinä kohtaa when he was my boyfriend in that dream niin oiiiih se oli niin ihanaa 🥺🥺 se oli NIIN ihanaa ja sitten emt mitä ees tapahtu kosk osittain se oli painajainen ja kun heräsin välissä niin tuntui että säikyin vielä hereilläkin koska se oli ihan järjettömän väkivaltainen uni jossain kohtaa (en ees tiiä who was violent towards me but it was someone, idk, some guy?????) Ja se oli niinku kauheeta mut sit eunkwang kai jotenkin yritti olla mun tukena siinä mut nii omfgg idk 😭😭😭💕💕💕💕💕 staaaahp 😭 ja se mökkikohta i think vai mikä olikaa ni lopetaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa oikeest me oltii nii hot couple fr 😂 he looked so good?????????????? Idk?????????????????? Se on jännä joskus kun tuntuu että muistaa vaan jonkun random välähdyksen niiku visuaalisesti unesta mut ei tajuu ollenkaan mikä tilanne siinä on ollu. Niinku ihan ku muistaisin vaa jonku kohtauksen missä ollaan ehkä pihalla tai jotai ja nään vaa mielessäni visuaalisesti sen kuinka sillä oli jotku tosi söps vaatteet, ehkä joku pipo tai joku pääs ja se vaa näytti jotenkin niin älyttömän hyvältä niinku iha järkyttävän hyvältä. En tiiä. He always looks delicious 😶 oh wait also siin oli jotain tosi seksuaalista hmmm EHKÄ en oo kyllä ihan varma. Vai olikohan se joku ihan muu? Jotain seksuaalista mun mielestä oli siinä unessa mutta en tiedä oliko se edes meidän välillä vai oliko se vaa nii että jotkut muut harrasti seksiä XDDD mielenkiintoista???? :D aaah nooo mut sit ku löysin sen kuvan nii olin nii järkyttynyt ja pysyin kai erossa silleen muusta seurueesta et vissiin sulattelin asiaa vähän niinku yksin. Mut en tosiaan tiiä et oliko se uni vaihtunut sen verran siinä vaiheessa et ei edes oltu yhdessä tai se ei välttämättä edes ollu siel, mä en tiiä. Eeei mul on ikävä. Tuntuu niiku muistaisin jonku hetken missä mahdollisesti istuttiin jotenki silleen todella lähekkäin niiku sellai sylikkäin ehk ja ääh en tiiä. So lovely 😭😍 äh rakastan sitä, ikävä sitä 😭💔</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 144354, member: 34"] ??????? Mitä viiiiiiiiiiiitun unta näin Okei i think eunkwang was my boyfriend in that dream? Mut sit en tiedä mitä tapahtu. Luulen et oltiin jopa jossain mökillä tai sen tapasessa yhdessä lmaoo. 🥺🥺 Sitten en oo varma että vaihtuko se uni silleen toiseen et tilanne olikin eri ettei oltukaan yhdessä tai sitten oltiin mutta joka tapauksessa aika lopussa sitä unta löysin yhtäkkiä kuvan jossa oli muutakin porukkaa mutta myös minä ja kwang ja sitten olin sillee mitä vittua ollaan oltu joskus samassa paikassa????????? Siis se tais jotenki vaihtua silleen (koska unissa käy niin????) Että tilanne ei ollukaan se että oltais yhdessä in fact se tais olla jotenkin että luulin ettei koskaan oltu tavattukaan ees et jotenki en ollu kiinnittänyt huomiota vissiin, mut sit löysinki sen kuvan ja olin sillee "????? Ollaan oltu joskus samassa paikassa???????????" Ja järkytyin ja aw ja se näytti niin söpöltä siinä ja i think i'll die 😭 olin vaa sillee MITEN oon voinu ikinä olla samassa paikassa kuin se tai jotain ja vielä noin lähellä sitä ja siis en tiiä se koko uni oli ihan höpöhöpöä 😆😆👏 emmä tiiä kaikki oli niin söpöö sitten ainaski siinä kohtaa when he was my boyfriend in that dream niin oiiiih se oli niin ihanaa 🥺🥺 se oli NIIN ihanaa ja sitten emt mitä ees tapahtu kosk osittain se oli painajainen ja kun heräsin välissä niin tuntui että säikyin vielä hereilläkin koska se oli ihan järjettömän väkivaltainen uni jossain kohtaa (en ees tiiä who was violent towards me but it was someone, idk, some guy?????) Ja se oli niinku kauheeta mut sit eunkwang kai jotenkin yritti olla mun tukena siinä mut nii omfgg idk 😭😭😭💕💕💕💕💕 staaaahp 😭 ja se mökkikohta i think vai mikä olikaa ni lopetaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa oikeest me oltii nii hot couple fr 😂 he looked so good?????????????? Idk?????????????????? Se on jännä joskus kun tuntuu että muistaa vaan jonkun random välähdyksen niiku visuaalisesti unesta mut ei tajuu ollenkaan mikä tilanne siinä on ollu. Niinku ihan ku muistaisin vaa jonku kohtauksen missä ollaan ehkä pihalla tai jotai ja nään vaa mielessäni visuaalisesti sen kuinka sillä oli jotku tosi söps vaatteet, ehkä joku pipo tai joku pääs ja se vaa näytti jotenkin niin älyttömän hyvältä niinku iha järkyttävän hyvältä. En tiiä. He always looks delicious 😶 oh wait also siin oli jotain tosi seksuaalista hmmm EHKÄ en oo kyllä ihan varma. Vai olikohan se joku ihan muu? Jotain seksuaalista mun mielestä oli siinä unessa mutta en tiedä oliko se edes meidän välillä vai oliko se vaa nii että jotkut muut harrasti seksiä XDDD mielenkiintoista???? :D aaah nooo mut sit ku löysin sen kuvan nii olin nii järkyttynyt ja pysyin kai erossa silleen muusta seurueesta et vissiin sulattelin asiaa vähän niinku yksin. Mut en tosiaan tiiä et oliko se uni vaihtunut sen verran siinä vaiheessa et ei edes oltu yhdessä tai se ei välttämättä edes ollu siel, mä en tiiä. Eeei mul on ikävä. Tuntuu niiku muistaisin jonku hetken missä mahdollisesti istuttiin jotenki silleen todella lähekkäin niiku sellai sylikkäin ehk ja ääh en tiiä. So lovely 😭😍 äh rakastan sitä, ikävä sitä 😭💔 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja