Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 144363" data-attributes="member: 34"><p>Also: miten on MAHDOLLISTA että historia toistaa näin itseään? Jos viime kesänä (heinäkuussa) mulla kävi se että kaaduin kun juoksin ötökkää pakoon ja mul on edelleen ne arvet siitä.. niin EILEN :D lähdin pakoon jotaki saakelin kimalaista ja satutin varpaani jotenkin randomisti ja se on vieläkin välillä vähän kipee. 😂😂😂😂😂😂 ????? Kaikista naurettavinta on se että silloinhan viime kesänä olin just aiemmin kattonu sen öööö mikä se oli, eunkwangs life graph vidin ja totta kai mietin sitä koko ajan niin sitten se vaan yhdistyi siihen koko ajan ofc. Mut tällä kertaa tää varpaan satuttaminen tapahtui kun olin just kattomassa jotain show your love eran aikaista audio snippet videota?????????????????? Joten lähes tismalleen samat setit ja nytkin kun tohon sattuu nii muistan joka kerta senki saatanan ihmisen 😂😂 voiko tämmönen olla mahdollista?? 😅</p><p></p><p></p><p>Ja joo oon varmaan sitä pahempi ötököiden kanssa koska onks sil arpia sen takii 😶😶😶😶 mullapa on 💀💀💀💀</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>.................................... .....................</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 144363, member: 34"] Also: miten on MAHDOLLISTA että historia toistaa näin itseään? Jos viime kesänä (heinäkuussa) mulla kävi se että kaaduin kun juoksin ötökkää pakoon ja mul on edelleen ne arvet siitä.. niin EILEN :D lähdin pakoon jotaki saakelin kimalaista ja satutin varpaani jotenkin randomisti ja se on vieläkin välillä vähän kipee. 😂😂😂😂😂😂 ????? Kaikista naurettavinta on se että silloinhan viime kesänä olin just aiemmin kattonu sen öööö mikä se oli, eunkwangs life graph vidin ja totta kai mietin sitä koko ajan niin sitten se vaan yhdistyi siihen koko ajan ofc. Mut tällä kertaa tää varpaan satuttaminen tapahtui kun olin just kattomassa jotain show your love eran aikaista audio snippet videota?????????????????? Joten lähes tismalleen samat setit ja nytkin kun tohon sattuu nii muistan joka kerta senki saatanan ihmisen 😂😂 voiko tämmönen olla mahdollista?? 😅 Ja joo oon varmaan sitä pahempi ötököiden kanssa koska onks sil arpia sen takii 😶😶😶😶 mullapa on 💀💀💀💀 .................................... ..................... [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja