Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 144384" data-attributes="member: 34"><p>😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂👏👏👏👏👏👏 SENKÖ takia mä oon laihtunu ku nyt oon näköjään jo 65 kiloo mitä vittuu oikeesti</p><p></p><p>????????????????? H ä h</p><p></p><p>Koska eilen ku kävin vaa'alla nii arvasin et oon varmaan taas laihtunu nii olinhan mä sit 65 kiloo vaikka voihan se olla et se vaan fluctuates ja sit se menee takas 66 tai jotaki en tiiä.</p><p></p><p>Mut naurattaa kyllä silti :D</p><p></p><p>Ei se mitään oon silti yhä chubby sexy mut lmao somehow i keep losing weight</p><p></p><p>Ehkä sydänsurut sitte laihduttaa xD en tiiä kyllä.</p><p></p><p>Se kyllä hämmentää ku taas näin jonku tytön joka on 160/65 kuten minä ja se taas kerran näytti paljon mua laihemmalta. Sen reidet ainakin oli paljon pienemmät. Mut vatsa ehk.. samankokoinen, ish? Nii jotenki outoa että ihan samat mitat mutta oon paljon pulskemman näkönen. En mä oikein tiedä, kai mulla on sit suurin osa läskistä vaa reisissä ja sillä hyvä. Ne o vaa jotenki nii oudon isot silleen painoo ku kattoo.</p><p></p><p>Mutta ei mua haittaa. Tästä toki näemme sen että varmasti sitten normaalissakin painossa mun reidet olis edelleen hirveen isot :D ei se pari kiloa mitään tee isot ne olis edelleen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 144384, member: 34"] 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂👏👏👏👏👏👏 SENKÖ takia mä oon laihtunu ku nyt oon näköjään jo 65 kiloo mitä vittuu oikeesti ????????????????? H ä h Koska eilen ku kävin vaa'alla nii arvasin et oon varmaan taas laihtunu nii olinhan mä sit 65 kiloo vaikka voihan se olla et se vaan fluctuates ja sit se menee takas 66 tai jotaki en tiiä. Mut naurattaa kyllä silti :D Ei se mitään oon silti yhä chubby sexy mut lmao somehow i keep losing weight Ehkä sydänsurut sitte laihduttaa xD en tiiä kyllä. Se kyllä hämmentää ku taas näin jonku tytön joka on 160/65 kuten minä ja se taas kerran näytti paljon mua laihemmalta. Sen reidet ainakin oli paljon pienemmät. Mut vatsa ehk.. samankokoinen, ish? Nii jotenki outoa että ihan samat mitat mutta oon paljon pulskemman näkönen. En mä oikein tiedä, kai mulla on sit suurin osa läskistä vaa reisissä ja sillä hyvä. Ne o vaa jotenki nii oudon isot silleen painoo ku kattoo. Mutta ei mua haittaa. Tästä toki näemme sen että varmasti sitten normaalissakin painossa mun reidet olis edelleen hirveen isot :D ei se pari kiloa mitään tee isot ne olis edelleen. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja