Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 144418" data-attributes="member: 34"><p>Siis niiku mietin vaan sitä et.... M i k s jotkut muka tarvii rakastumiseen henkilökohtasen kontaktin???? 😮 Oon vaa nii hämmentynyt. Mitä se siin tavallaan tekee? Mihin ne sitä tarvii? Miten ne ei muka rakastu ihmiseen sen takii millanen se on, riippumatta siitä voiko jutella sen kaa tai koskettaa sitä. Juu olisha se mustaki vitu ihanaa jos VOISIN olla sen lähellä mut ... Miten mä muka VOISIN olla rakastumatta siihen, sen takia vaan millanen se on?? Siis häh...... Miten sellasten aivot toimii?</p><p></p><p></p><p></p><p>Siis????? Koska literally mitä mulle tapahtui.. niiku mä kirjaimellisesti aloin vain katsomaan sitä videoo, sitte about samantien ku näin sen lärvin nii muistan tismalleen kuinka mun about eka ajatus oli joku tyylii et "vittu miten hyvännäköne mies niiku ihan TODELLA" siis olin aivan jotenki blown away samantien. And as the video progressed..... Olin jo sen loppupuolella (ja mitä se on, 7 minuuttinen vidi?) Silleen "i have literally fallen bad" 😂😂tai siis tohon tyyliin. Kosk you can already see during that vid that he's crazy lmao. And cute. Noh, siitä sitten ihan muutama vidi ja olin jo aivan deep as FUCK. Tai no ei honestly edes ne tehnyt sitä vaan kyllä se oli se eka jo. Taisin salee olla sen päätyttyä sillee "mitä just tapahtu". Se oli ihan oikeasti outoa. Vittu se tunne? Edelleen jotain sellasta mitä en oo mielestäni tuntenu ketään toista kohtaan. Tiesin samantien et nyt nyt nyt nyt vittu. 😂😂😂😂😂</p><p></p><p></p><p>Eeeehhhhhhhhhhh</p><p></p><p>And combine that with october 2020 niin hyvä homma.</p><p></p><p>"OH! my future boyfriend 😶"</p><p></p><p>.........</p><p></p><p></p><p>And lets add to that: he's still the only one i even HAD that "oh. my Future boyfriend..?" Feeling with? R i g h t ? Wasnt it so? 🙃</p><p></p><p>Me asf back then: nyyyyyyyt tuntuu oudolta.. mitä vittua tää on......</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>HAH what could it possibly mean.</p><p></p><p>Not sus at all.</p><p></p><p>Juu. Epäilyttävää on noin niinkun sinänsä mutta on varmaan delusions 👀</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 144418, member: 34"] Siis niiku mietin vaan sitä et.... M i k s jotkut muka tarvii rakastumiseen henkilökohtasen kontaktin???? 😮 Oon vaa nii hämmentynyt. Mitä se siin tavallaan tekee? Mihin ne sitä tarvii? Miten ne ei muka rakastu ihmiseen sen takii millanen se on, riippumatta siitä voiko jutella sen kaa tai koskettaa sitä. Juu olisha se mustaki vitu ihanaa jos VOISIN olla sen lähellä mut ... Miten mä muka VOISIN olla rakastumatta siihen, sen takia vaan millanen se on?? Siis häh...... Miten sellasten aivot toimii? Siis????? Koska literally mitä mulle tapahtui.. niiku mä kirjaimellisesti aloin vain katsomaan sitä videoo, sitte about samantien ku näin sen lärvin nii muistan tismalleen kuinka mun about eka ajatus oli joku tyylii et "vittu miten hyvännäköne mies niiku ihan TODELLA" siis olin aivan jotenki blown away samantien. And as the video progressed..... Olin jo sen loppupuolella (ja mitä se on, 7 minuuttinen vidi?) Silleen "i have literally fallen bad" 😂😂tai siis tohon tyyliin. Kosk you can already see during that vid that he's crazy lmao. And cute. Noh, siitä sitten ihan muutama vidi ja olin jo aivan deep as FUCK. Tai no ei honestly edes ne tehnyt sitä vaan kyllä se oli se eka jo. Taisin salee olla sen päätyttyä sillee "mitä just tapahtu". Se oli ihan oikeasti outoa. Vittu se tunne? Edelleen jotain sellasta mitä en oo mielestäni tuntenu ketään toista kohtaan. Tiesin samantien et nyt nyt nyt nyt vittu. 😂😂😂😂😂 Eeeehhhhhhhhhhh And combine that with october 2020 niin hyvä homma. "OH! my future boyfriend 😶" ......... And lets add to that: he's still the only one i even HAD that "oh. my Future boyfriend..?" Feeling with? R i g h t ? Wasnt it so? 🙃 Me asf back then: nyyyyyyyt tuntuu oudolta.. mitä vittua tää on...... HAH what could it possibly mean. Not sus at all. Juu. Epäilyttävää on noin niinkun sinänsä mutta on varmaan delusions 👀 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja