Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 144424" data-attributes="member: 34"><p>Ei vittu menee kuppi nurin katoin heaven recording sessiot siihen asti mis on kwang ja vittu mä kirjaimellisesti sain mental breakdown ja huusin XD kävelin ympäri kämppää ja vaa hajoilin siinä 😂😂😂 ..... Mitä enemmän aikaa kuluu sitä hullummaks tuun ...</p><p></p><p>Siis se kuinka tunsin mun rinnassa sen läikehtimisen ja se kuinka en pystynyt ajattelemaan mitään muuta kuin sitä kuinka haluan vaan lähelle enkä vittu mitään muuta. Vittu mitä täällä tapahtuu. No sitten kun se pahin sekoomine siit oli mennyt ohi niin aloin olee tietysti horny??????? Sit alkoi vaa yhtäkkiä panettaa????? 😩 Ja niin vitusti..... Ja en tiiä vittu miks??????? Siis miten mua edes VOI panettaa niin usein tää on ihan hullua oikeesti en oo tottunu tämmöseen 😭😭😭😭😭 ja ajatella että vielä joskus alkuvuodesta 2022 mä ajattelin että jes en oo oikeestaa halunnu ketää tai tehny sillee mieli ja siks en oikee runkannukaa sillo ja sit vittu oikeesti ajattelin et se kestää 😩 olin sillee jes nyt mun ei tarvi ahistuu tosta ...... No viittu. Ei ihan hirveen kauaa menny nii alko sellaset kiimat ja edelleen näköjään jatkuu.. tekee niin vitun usein mieli </p><p></p><p>Niiku haluan sen tekevän niin tuhmii asioit mulle etten kehtaa sanoa 🙃👏 </p><p></p><p>🥵🥵🥵🥵🥵🥵</p><p></p><p>I want him to touch me i want him to adore my body i want him to lose his mind because he's so turned on because of me 🙃🙃</p><p></p><p>Vittu thanks?????? Ei kiihota yhtään 😑😑😑😑😑</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 144424, member: 34"] Ei vittu menee kuppi nurin katoin heaven recording sessiot siihen asti mis on kwang ja vittu mä kirjaimellisesti sain mental breakdown ja huusin XD kävelin ympäri kämppää ja vaa hajoilin siinä 😂😂😂 ..... Mitä enemmän aikaa kuluu sitä hullummaks tuun ... Siis se kuinka tunsin mun rinnassa sen läikehtimisen ja se kuinka en pystynyt ajattelemaan mitään muuta kuin sitä kuinka haluan vaan lähelle enkä vittu mitään muuta. Vittu mitä täällä tapahtuu. No sitten kun se pahin sekoomine siit oli mennyt ohi niin aloin olee tietysti horny??????? Sit alkoi vaa yhtäkkiä panettaa????? 😩 Ja niin vitusti..... Ja en tiiä vittu miks??????? Siis miten mua edes VOI panettaa niin usein tää on ihan hullua oikeesti en oo tottunu tämmöseen 😭😭😭😭😭 ja ajatella että vielä joskus alkuvuodesta 2022 mä ajattelin että jes en oo oikeestaa halunnu ketää tai tehny sillee mieli ja siks en oikee runkannukaa sillo ja sit vittu oikeesti ajattelin et se kestää 😩 olin sillee jes nyt mun ei tarvi ahistuu tosta ...... No viittu. Ei ihan hirveen kauaa menny nii alko sellaset kiimat ja edelleen näköjään jatkuu.. tekee niin vitun usein mieli Niiku haluan sen tekevän niin tuhmii asioit mulle etten kehtaa sanoa 🙃👏 🥵🥵🥵🥵🥵🥵 I want him to touch me i want him to adore my body i want him to lose his mind because he's so turned on because of me 🙃🙃 Vittu thanks?????? Ei kiihota yhtään 😑😑😑😑😑 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja