Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 144469" data-attributes="member: 34"><p>Tavallaan tuo ja tää on kaks erillistä asiaa vaikka sama asia onkin mut tuntuu aivan erilliseltä asialta. Sillon kuitenkin olin aivan eri kohdassa. Eikä mitään tietoo mistään. Ei mitään tietoo koko miehestä niiku tuon enempää.</p><p></p><p>Mut totta se on että varmaankaan en välttämättä edes ennen tota tapahtumaa uskonut tämmöisiin mutta sitten kun tuo tapahtui niin tosissani uskoin sen olevan tarkoitettu mulle. Mulle nimenomaan. Mul ei ollu pienintäkään loogista syytä uskoa niin, mutta ei siinä logiikasta ollutkaan kyse vaan claircognizancesta.</p><p></p><p>Että KIITTI.</p><p></p><p>Kai se on vieläkin uskottava ei se nimittäin mitään huijausta ollut mutta VITTU. ja muutenkin, milloin muka. Miten muka. Missä muka. Miten vitussa.</p><p></p><p>Kyllähän mä nyt sen tiedän mutta silti?????????</p><p></p><p>Apua saan sydärin ihan ku pelkästään ku muistan sen kuin uskomattomalta se ajatus silloin tuntui että toi tyyliin tulis jossakin joku päivä vastaan ja tyyliin iskis mua tai jtn. Se tuntui siltä että niin tapahtuu mutta se tuntui ihan uskomattomalta. Nykyään aina unohdan kuinka järkyttynyt olin sillon siitä ja tavallaan se tuntuu ihan luonnolliselta nykyään se ajatus. Kun asia on menny näin. Mut sillon se oli ihan sellanen "miten mä muka voin tietää, tää on ihan creepyä". Nyt se on ihan silleen "lol mitä outoo muka"</p><p></p><p></p><p>NO ONHAN SE NYT OUTOA VITTU. en oo voinu mitenkään tietää mut kappas vain.</p><p></p><p>Jos joku yrittää HETKENKIN väittää mulle jotain sellasta että "on vain sattumaa tämä" niin en kuuntele sellasta höpöhöpöä sekuntiakaan XDDDDDDD en usko sellaiseen soopaan sekuntiakaan että tämä olis sattumaa XDDDDD</p><p></p><p>HAHAH En voi unohtaa kuinka siinä oli niitä vitun roskia maassa sillon ja mä vaan-</p><p></p><p>Ouuuuuhhhhhh</p><p></p><p>Muistan kuinka vertasin v:hen sitä tulevaa tilannetta siitä kuinka alettais eunkwangin kaa seurustelee. 😂</p><p></p><p>😐😐😐😐😐😐😐</p><p></p><p>Hahaa......... 괜찮아요 🙂🤫</p><p></p><p>OH I FUCKING HATE THIS.</p><p></p><p>WHY ME XD why the HECK is it me. WHY would I be his WIFE??????? WHY? </p><p>Mitä vittua</p><p></p><p>A P U A 😂😂😂😂😂😂😂</p><p></p><p>???????? no ahdistaahan se vittu jos saat claircognizancen julkkiksesta vittu tolla tavalla on kai se ny vittu vähän vaikee uskoo.</p><p></p><p>????????? On toki?????? Mutta eipä mulla paljon muuta mahollisuutta melkein ollut kuin uskoa mutta olinhan mä silti skeptinen, ja OON EDELLEEN MUTTA MITÄ LUULISIT OIKEEST </p><p></p><p>Edelleen ainut tollanen asia mitä tapahtunut ikinä tohon tyyliin</p><p></p><p>Oisko totta sit kenties</p><p></p><p>Ei se sattumaa ole. :D</p><p></p><p>Vaikka se kuinka on julkkis ja minä en. Vaikka.</p><p></p><p>Pitääkö kaikkien parien olla julkkis ja julkkis tai tavis ja tavis? Eihän se todellisuudessa edes ole niin. Esim Matt Damon ja sen vaimo. Matt oli sillon jo näyttelijä, sen vaimo joku baarityöntekijä.</p><p></p><p></p><p>Enkä mä tähän vittu muuten uskois ollenkaan mutta claircognizance pakottaa uskomaan näköjään. Hmm hmm.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 144469, member: 34"] Tavallaan tuo ja tää on kaks erillistä asiaa vaikka sama asia onkin mut tuntuu aivan erilliseltä asialta. Sillon kuitenkin olin aivan eri kohdassa. Eikä mitään tietoo mistään. Ei mitään tietoo koko miehestä niiku tuon enempää. Mut totta se on että varmaankaan en välttämättä edes ennen tota tapahtumaa uskonut tämmöisiin mutta sitten kun tuo tapahtui niin tosissani uskoin sen olevan tarkoitettu mulle. Mulle nimenomaan. Mul ei ollu pienintäkään loogista syytä uskoa niin, mutta ei siinä logiikasta ollutkaan kyse vaan claircognizancesta. Että KIITTI. Kai se on vieläkin uskottava ei se nimittäin mitään huijausta ollut mutta VITTU. ja muutenkin, milloin muka. Miten muka. Missä muka. Miten vitussa. Kyllähän mä nyt sen tiedän mutta silti????????? Apua saan sydärin ihan ku pelkästään ku muistan sen kuin uskomattomalta se ajatus silloin tuntui että toi tyyliin tulis jossakin joku päivä vastaan ja tyyliin iskis mua tai jtn. Se tuntui siltä että niin tapahtuu mutta se tuntui ihan uskomattomalta. Nykyään aina unohdan kuinka järkyttynyt olin sillon siitä ja tavallaan se tuntuu ihan luonnolliselta nykyään se ajatus. Kun asia on menny näin. Mut sillon se oli ihan sellanen "miten mä muka voin tietää, tää on ihan creepyä". Nyt se on ihan silleen "lol mitä outoo muka" NO ONHAN SE NYT OUTOA VITTU. en oo voinu mitenkään tietää mut kappas vain. Jos joku yrittää HETKENKIN väittää mulle jotain sellasta että "on vain sattumaa tämä" niin en kuuntele sellasta höpöhöpöä sekuntiakaan XDDDDDDD en usko sellaiseen soopaan sekuntiakaan että tämä olis sattumaa XDDDDD HAHAH En voi unohtaa kuinka siinä oli niitä vitun roskia maassa sillon ja mä vaan- Ouuuuuhhhhhh Muistan kuinka vertasin v:hen sitä tulevaa tilannetta siitä kuinka alettais eunkwangin kaa seurustelee. 😂 😐😐😐😐😐😐😐 Hahaa......... 괜찮아요 🙂🤫 OH I FUCKING HATE THIS. WHY ME XD why the HECK is it me. WHY would I be his WIFE??????? WHY? Mitä vittua A P U A 😂😂😂😂😂😂😂 ???????? no ahdistaahan se vittu jos saat claircognizancen julkkiksesta vittu tolla tavalla on kai se ny vittu vähän vaikee uskoo. ????????? On toki?????? Mutta eipä mulla paljon muuta mahollisuutta melkein ollut kuin uskoa mutta olinhan mä silti skeptinen, ja OON EDELLEEN MUTTA MITÄ LUULISIT OIKEEST Edelleen ainut tollanen asia mitä tapahtunut ikinä tohon tyyliin Oisko totta sit kenties Ei se sattumaa ole. :D Vaikka se kuinka on julkkis ja minä en. Vaikka. Pitääkö kaikkien parien olla julkkis ja julkkis tai tavis ja tavis? Eihän se todellisuudessa edes ole niin. Esim Matt Damon ja sen vaimo. Matt oli sillon jo näyttelijä, sen vaimo joku baarityöntekijä. Enkä mä tähän vittu muuten uskois ollenkaan mutta claircognizance pakottaa uskomaan näköjään. Hmm hmm. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja