Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 144575" data-attributes="member: 34"><p>Okei, mul on ihan selkeesti vieläkin ainakin joitain ptsd oireita kiusaamisesta. En tiedä voinko sanoa että mulla on ptsd mutta aivan selvästi ainakin jotain niitä oireita mitä siinä on.</p><p></p><p>Tuli vain mieleen kun seisoin peilin edessä ja heti kun sanoin itelleni että tykkään kehostani niin tuli olo että en saa tykätä siitä. Tai jotain sellaista.</p><p></p><p>Ja tosiaan, takaumia ja painajaisia on edelleen, painajaisia siitä kyllä nykyään taitaa olla vähemmän kuin joskus oli. Mutta hereillä ollessa melko usein ajattelen asiaa. Joten siis selkeästi ainakin nuo ptsd oireet on siitä.</p><p></p><p>Ei oo mikään ihme miks mun on aivan tolkuttoman vaikeaa tykätä ulkonäöstäni. Se on myös sellaista pakonomaista inhoomista myös koska jos ajattelen positiivisesti hetkenkin niin tulee just se vastareaktio et ooooook luuleksä olevas jotenki kaunis tai jotai. Sillee et sä saa ees ajatella niin. Nykyään must joskus tuntuu et kaikki ilo elämästä katoaa tän takia. Siis se pienikin. Et jos edes kerran oon iloinen siitä kun näytän mielestäni kivalta niin en oo kyl kauaa. Sit vaa alan itkee koska on niin vaikee antaa ittensä ees kokee niin.</p><p></p><p>Oispa terapia mutta kesällä ei ainakaan oo. Sen tiiän että elokuussa saattais päästä jonnekin juttelee jos vaan viittin mennä. Mutta siihen nyt on ikuisuus.</p><p></p><p>Ja lets face it vaikka pääsisin nyt niin en kehtais mennä</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 144575, member: 34"] Okei, mul on ihan selkeesti vieläkin ainakin joitain ptsd oireita kiusaamisesta. En tiedä voinko sanoa että mulla on ptsd mutta aivan selvästi ainakin jotain niitä oireita mitä siinä on. Tuli vain mieleen kun seisoin peilin edessä ja heti kun sanoin itelleni että tykkään kehostani niin tuli olo että en saa tykätä siitä. Tai jotain sellaista. Ja tosiaan, takaumia ja painajaisia on edelleen, painajaisia siitä kyllä nykyään taitaa olla vähemmän kuin joskus oli. Mutta hereillä ollessa melko usein ajattelen asiaa. Joten siis selkeästi ainakin nuo ptsd oireet on siitä. Ei oo mikään ihme miks mun on aivan tolkuttoman vaikeaa tykätä ulkonäöstäni. Se on myös sellaista pakonomaista inhoomista myös koska jos ajattelen positiivisesti hetkenkin niin tulee just se vastareaktio et ooooook luuleksä olevas jotenki kaunis tai jotai. Sillee et sä saa ees ajatella niin. Nykyään must joskus tuntuu et kaikki ilo elämästä katoaa tän takia. Siis se pienikin. Et jos edes kerran oon iloinen siitä kun näytän mielestäni kivalta niin en oo kyl kauaa. Sit vaa alan itkee koska on niin vaikee antaa ittensä ees kokee niin. Oispa terapia mutta kesällä ei ainakaan oo. Sen tiiän että elokuussa saattais päästä jonnekin juttelee jos vaan viittin mennä. Mutta siihen nyt on ikuisuus. Ja lets face it vaikka pääsisin nyt niin en kehtais mennä [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja