Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 144609" data-attributes="member: 34"><p>En tiiä nää tunteet on nyt vähän monimutkaisii. Muistan sen kommentit (vai olijse joku muu) mun reisistä. Mut ainakin tää sankari oli se joka kommentoi jotai mun rinnoista ja vieläpä netissä silleen et olin mun kamul sillon ja se tavallaan sai mut itkee silloin ja tyylii aattelin tai sanoin jtn sellasta etten pääse vapaa-ajallakaan eroon niistä. Sit muistan ku mun kaverit sillo lohdutti mua siinä. Sit se oli just se tyyppi myös joka jotai teki just kaikkii seksuaalisii kommenttei must silleen sarkastisesti ja yritti nolata mut silleen. Se oli kai jossai bilsan luokas tai jossai muistan kuinka ahdistavaa se oli. Se oli just sellast sen tyyppist et mul tuli fiilis et kukaa ei vois haluta mua missään nimessä. Niiku ei ikinä. Et oon maailman ällöttävin. Noi tuskin oli ainoot asiat mut en muista enää vittu se oli niin kauan ja niin usein jatkuvaa piinaa. Sain aina miettiä mistä kulkee ettei tarvis kuunnella niitä taas.</p><p></p><p>Vittu mua ei kiinnosta pätkääkään mistä syystä se mua kiusas, se teki mun elämäst helvettiä. Kuolema ei muuta mitään abuser is an abuser i'm gonna bash him i don't care that he's dead now. Ja se on kuitenkin osasyyllinen siihen miks mua edelleen ällöttää kattoo itteeni peilistä. Vittu mitä pahaa mä ikinä sille tein? En koskaan mitään. Se valitsi mut siks uhriks että olin hieman isompi kuin suurin osa tytöistä. Siks että mun reidet oli helvetin isot. Siks että olin "ruma", kuulemma. Oli niin vitun hauskaa heittää läppää kuinka oon "sen baby" tai jotain paskaa. Sillee jos mä oon sun mielestä ruma niin okei mut sen voi myös pitää ihan omana tietonaan eikä tehdä asiasta jotain vitun numeroo. Vitun pelle oikeesti 😂🤡 jotenki must tuntuu et se ei salee ikinä edes katunu eläessään ainakaan. Ehkä nyt sitten? Kun kuulemma life review on se missä sä näät miten oot satuttanu muita. Idk. Don't care about that clown. Harmittaa vaan että sen lapsilla oli tollanen kusipää faija. Ilmeisesti sillä siis jossain vaiheessa tuli jopa lapsia jos oikein ymmärsin. Eikä ne kyllä mitään sen kusipäisyydestä tuu tietämään, niiden mutsi sit varmaan vaan selittää niille jotain paskaa siitä kuinka oi teidän isä oli niin ihana ja kultainen ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️</p><p></p><p>Vitun pelle se muijaki miten voi katella tollasta säälittävää mulkkuu xddddd</p><p></p><p>Tai ehkä se "muuttu paremmaks ihmiseks" tai jotai. Tuskinpa. Ja en tainnu ees tosiaan olla ainoo jota se kiusas. Vittu mikä mulkku oikeasti. :D</p><p></p><p>Hahhah alkoipa vituttaa hups. Ei ollu tarkoitus ees ranttaa tällee. No jaa. Mut joo. En rupee mitään abuseria säälimään tässä kyllä. Vaikka tavallaan vähän silti tuli sellanen säälivä olo en kyllä ymmärrä miksi. Ei se mult mitää sellasia tunteita ansaitse kun senki vanhojen kommenttien näkeminen saa vielä nykyäänkin mut itkemään jopa. Et haista vittu vaan.</p><p></p><p>Naurattaa kun terapiassa silloin kauan sitten se terapeutti pyys mua kertomaan mitä sanoisin niille nyt niin en sillon tainnu keksiä mitään mut nyt näköjään keksin et täs ois xd hahah</p><p></p><p></p><p></p><p>Uu tää biisi tho:</p><p>[MEDIA=youtube]vcBsuS0ccOc[/MEDIA]</p><p></p><p>Vaikka toki onkin silleen eri asiasta mut mul aina tulee mieleen ihan eri asiat biiseistä:D ku ne mistä ne kertoo.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 144609, member: 34"] En tiiä nää tunteet on nyt vähän monimutkaisii. Muistan sen kommentit (vai olijse joku muu) mun reisistä. Mut ainakin tää sankari oli se joka kommentoi jotai mun rinnoista ja vieläpä netissä silleen et olin mun kamul sillon ja se tavallaan sai mut itkee silloin ja tyylii aattelin tai sanoin jtn sellasta etten pääse vapaa-ajallakaan eroon niistä. Sit muistan ku mun kaverit sillo lohdutti mua siinä. Sit se oli just se tyyppi myös joka jotai teki just kaikkii seksuaalisii kommenttei must silleen sarkastisesti ja yritti nolata mut silleen. Se oli kai jossai bilsan luokas tai jossai muistan kuinka ahdistavaa se oli. Se oli just sellast sen tyyppist et mul tuli fiilis et kukaa ei vois haluta mua missään nimessä. Niiku ei ikinä. Et oon maailman ällöttävin. Noi tuskin oli ainoot asiat mut en muista enää vittu se oli niin kauan ja niin usein jatkuvaa piinaa. Sain aina miettiä mistä kulkee ettei tarvis kuunnella niitä taas. Vittu mua ei kiinnosta pätkääkään mistä syystä se mua kiusas, se teki mun elämäst helvettiä. Kuolema ei muuta mitään abuser is an abuser i'm gonna bash him i don't care that he's dead now. Ja se on kuitenkin osasyyllinen siihen miks mua edelleen ällöttää kattoo itteeni peilistä. Vittu mitä pahaa mä ikinä sille tein? En koskaan mitään. Se valitsi mut siks uhriks että olin hieman isompi kuin suurin osa tytöistä. Siks että mun reidet oli helvetin isot. Siks että olin "ruma", kuulemma. Oli niin vitun hauskaa heittää läppää kuinka oon "sen baby" tai jotain paskaa. Sillee jos mä oon sun mielestä ruma niin okei mut sen voi myös pitää ihan omana tietonaan eikä tehdä asiasta jotain vitun numeroo. Vitun pelle oikeesti 😂🤡 jotenki must tuntuu et se ei salee ikinä edes katunu eläessään ainakaan. Ehkä nyt sitten? Kun kuulemma life review on se missä sä näät miten oot satuttanu muita. Idk. Don't care about that clown. Harmittaa vaan että sen lapsilla oli tollanen kusipää faija. Ilmeisesti sillä siis jossain vaiheessa tuli jopa lapsia jos oikein ymmärsin. Eikä ne kyllä mitään sen kusipäisyydestä tuu tietämään, niiden mutsi sit varmaan vaan selittää niille jotain paskaa siitä kuinka oi teidän isä oli niin ihana ja kultainen ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Vitun pelle se muijaki miten voi katella tollasta säälittävää mulkkuu xddddd Tai ehkä se "muuttu paremmaks ihmiseks" tai jotai. Tuskinpa. Ja en tainnu ees tosiaan olla ainoo jota se kiusas. Vittu mikä mulkku oikeasti. :D Hahhah alkoipa vituttaa hups. Ei ollu tarkoitus ees ranttaa tällee. No jaa. Mut joo. En rupee mitään abuseria säälimään tässä kyllä. Vaikka tavallaan vähän silti tuli sellanen säälivä olo en kyllä ymmärrä miksi. Ei se mult mitää sellasia tunteita ansaitse kun senki vanhojen kommenttien näkeminen saa vielä nykyäänkin mut itkemään jopa. Et haista vittu vaan. Naurattaa kun terapiassa silloin kauan sitten se terapeutti pyys mua kertomaan mitä sanoisin niille nyt niin en sillon tainnu keksiä mitään mut nyt näköjään keksin et täs ois xd hahah Uu tää biisi tho: [MEDIA=youtube]vcBsuS0ccOc[/MEDIA] Vaikka toki onkin silleen eri asiasta mut mul aina tulee mieleen ihan eri asiat biiseistä:D ku ne mistä ne kertoo. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja