Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 144691" data-attributes="member: 34"><p>Oikeest mitä kaikkii unii oon nähny siit?</p><p>- ollaan halattu tai oltu muuten lähekkäin</p><p>- at least jotain seksuaalista on ollu</p><p>- sit on ollu unia missä oon vaan kattonu sitä mut en oo ees koskenu tai mitään</p><p></p><p>Ainii se risseuni. En oo aatellu sitä pitkää aikaa. Se oli ihana. Mun mielestä tossa viimeöisessä unessa oli jotaki seksuaalista siis mää en oo iha varma mutta ehkä. Kuitenkin se oli ihana uni. Aattelin sitä taas heti herätessäni ja olin internally moaning mess. Lmao tuntu että ennen ku ees tajusin kunnolla mitään maailmasta nii i think i was just touching my breasts and squirming and thinking about him 🙄 i felt so desperate lmao. Vielä jokin aika sen jälkeenkin i felt so desperate mut sit heti ku aloin lukee noit asioita liittyen seksiin niin mua alko ahistaa koko aihe ja mult lähti (hyvä juttu??? :D) kaikki halut ja ei tehny mieli enää ja nyt oon ollu sen suhtee iha zen. Paitsi nyt ehkä pikkasen saattaa tulla se fiilis takasin ku muistelen tota mut xD</p><p></p><p></p><p></p><p>En vaan ymmärrä miks en voi olla normaali aseksuaali tai normaali alloseksuaali vaan mun pitää olla tämmönen ihme välimuoto. Koska lets face it, ilmeisesti se ei kuitenkaan ole normi mitä mulla on. Kai se on sit jotain siitä välistä. Koska emmä oo silleen yleisesti ottaen maailman seksuaalisin ihminen mut en mä täys aseksuaalikaan oo. Ja silloinkin kun oon horny niin mä en välttämättä halua tehdä mitään jos mulla on liian pelokas olo siitä. Mä tiedän että niin tulee käymään. Vaikka aina tai usein oonkin horny eunkwangin takii mut mä tiedän et varmaan tositilanteessa silti kestäis kauan ennen kun pystyisin mihinkään. Tai en tiiä. Mut mä en haluu mitää painostamista. Kaikista vähiten mä haluun sellasta. Mä haluun suhteen jossa voin edetä sellaseen tahtiin mikä on mulle ok, eli rauhassa. Hitaasti. Ja mä haluun suhteen jossa sit myöhemminkin on ok jos en haluu vaikka moneen kuukauteen mitään. Mut useimmat ihmiset ei sellasta kattele. Mutta enpä mä ketään muuta tahdokaan kuin eunkwangin. Mutta senpä kanssa mä en voi olla. Joten turha stressata suhteista. Siitä ei kuitenkaan mitään suhdetta tuu. Mä rakastan sitä tho. Se on yhä mun elämäni rakkaus. Siis vieläkin.</p><p></p><p>Ja ihan OIKEASTI miksi mä nään siitä unta lähes joka yö</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 144691, member: 34"] Oikeest mitä kaikkii unii oon nähny siit? - ollaan halattu tai oltu muuten lähekkäin - at least jotain seksuaalista on ollu - sit on ollu unia missä oon vaan kattonu sitä mut en oo ees koskenu tai mitään Ainii se risseuni. En oo aatellu sitä pitkää aikaa. Se oli ihana. Mun mielestä tossa viimeöisessä unessa oli jotaki seksuaalista siis mää en oo iha varma mutta ehkä. Kuitenkin se oli ihana uni. Aattelin sitä taas heti herätessäni ja olin internally moaning mess. Lmao tuntu että ennen ku ees tajusin kunnolla mitään maailmasta nii i think i was just touching my breasts and squirming and thinking about him 🙄 i felt so desperate lmao. Vielä jokin aika sen jälkeenkin i felt so desperate mut sit heti ku aloin lukee noit asioita liittyen seksiin niin mua alko ahistaa koko aihe ja mult lähti (hyvä juttu??? :D) kaikki halut ja ei tehny mieli enää ja nyt oon ollu sen suhtee iha zen. Paitsi nyt ehkä pikkasen saattaa tulla se fiilis takasin ku muistelen tota mut xD En vaan ymmärrä miks en voi olla normaali aseksuaali tai normaali alloseksuaali vaan mun pitää olla tämmönen ihme välimuoto. Koska lets face it, ilmeisesti se ei kuitenkaan ole normi mitä mulla on. Kai se on sit jotain siitä välistä. Koska emmä oo silleen yleisesti ottaen maailman seksuaalisin ihminen mut en mä täys aseksuaalikaan oo. Ja silloinkin kun oon horny niin mä en välttämättä halua tehdä mitään jos mulla on liian pelokas olo siitä. Mä tiedän että niin tulee käymään. Vaikka aina tai usein oonkin horny eunkwangin takii mut mä tiedän et varmaan tositilanteessa silti kestäis kauan ennen kun pystyisin mihinkään. Tai en tiiä. Mut mä en haluu mitää painostamista. Kaikista vähiten mä haluun sellasta. Mä haluun suhteen jossa voin edetä sellaseen tahtiin mikä on mulle ok, eli rauhassa. Hitaasti. Ja mä haluun suhteen jossa sit myöhemminkin on ok jos en haluu vaikka moneen kuukauteen mitään. Mut useimmat ihmiset ei sellasta kattele. Mutta enpä mä ketään muuta tahdokaan kuin eunkwangin. Mutta senpä kanssa mä en voi olla. Joten turha stressata suhteista. Siitä ei kuitenkaan mitään suhdetta tuu. Mä rakastan sitä tho. Se on yhä mun elämäni rakkaus. Siis vieläkin. Ja ihan OIKEASTI miksi mä nään siitä unta lähes joka yö [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja