Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 144700" data-attributes="member: 34"><p>Mut siis mä vaa.. niiku naurattaa se että koen yhteiskunnan tasolla tai siis tollai ku kaikki asiantuntijat selittää mielipiteitään ja tavalliset ihmiset ja kaikki on jotain mieltä tosta seksiasiasta niin sit ku mulle tulee se painostava olo niin must tuntuu että se vie kaiken positiivisen koko ajatuksesta seksistä. Et se ei oo ees jotenki..... Se ei tunnu enää ajatuksena ees positiiviselt ja sellaselt vapaaehtoselt mitä tekee siks et se ois mukavaa. Vaa sit se tuntuu sellaselt asialta mis on hirveesti kaikkii sääntöjä ja velvollisuuksia. Siin ei oo ajatuksen tasollakaan enää mitään hauskaa vaa koko asia ahdistaa. No, sinänsä hyvä niin mun ei tarvinnut runkata tänään kun lähti halut XDd hehe.</p><p></p><p>Mut niiku emmä tiiä. En usko et sellasta ihmistä on olemassakaan jonka kanssa tästä asiasta ei tulis ongelmaa. Varmaa tulis kenen vaa kanssa. Joten en taida seurustella. No enkä kyllä muutenkaan vois.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 144700, member: 34"] Mut siis mä vaa.. niiku naurattaa se että koen yhteiskunnan tasolla tai siis tollai ku kaikki asiantuntijat selittää mielipiteitään ja tavalliset ihmiset ja kaikki on jotain mieltä tosta seksiasiasta niin sit ku mulle tulee se painostava olo niin must tuntuu että se vie kaiken positiivisen koko ajatuksesta seksistä. Et se ei oo ees jotenki..... Se ei tunnu enää ajatuksena ees positiiviselt ja sellaselt vapaaehtoselt mitä tekee siks et se ois mukavaa. Vaa sit se tuntuu sellaselt asialta mis on hirveesti kaikkii sääntöjä ja velvollisuuksia. Siin ei oo ajatuksen tasollakaan enää mitään hauskaa vaa koko asia ahdistaa. No, sinänsä hyvä niin mun ei tarvinnut runkata tänään kun lähti halut XDd hehe. Mut niiku emmä tiiä. En usko et sellasta ihmistä on olemassakaan jonka kanssa tästä asiasta ei tulis ongelmaa. Varmaa tulis kenen vaa kanssa. Joten en taida seurustella. No enkä kyllä muutenkaan vois. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja