Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 144751" data-attributes="member: 34"><p>Et kyllä must ainakin tuntuis niin painostavalta enkä sitten haluis varsinkaan jos mua painostettais ja siit tulis joku ongelma. En muutenkaan ymmärrä sitä että eikö se toinen henkilö voi sitten vaan runkata et miks siit pitää tehdä joku vitun ongelma. Okei ymmärrän että kaipaa nimenomaan sitä oman rakkaansa kosketusta mutta miksi siitä pitää alkaa vittuilemaan ja painostamaan? Is that love? Apparently it is.</p><p></p><p>No siis rakkauteenhan kuuluu muutenkin kaikenlainen paska kuten vaikka ihan järjetön huutaminen yms ainakin meidän perheessä niin eipä se rakkaus mitään hienoa yleensä ainakaan ole. Tänäänkin tuli sellainen fiilis että lähden kävelylle pakoon kun en meinannut jaksaa kun pelkäsin et faija on taas huonolla tuulella. Eikä siinäkään vielä mitään mutta silloin kun se huutaa tyyliin täysiä niin se ei enää oo (kai) normaalia tai ei sellasta kai pitäis olla mut ilmeisesti se on sellasta vaa.</p><p></p><p>Että kyllä silleen jos ajattelee kans parisuhdetta niin kyllä mä tuhat kertaa mieluummin elän ilman parisuhdetta kuin sellaisessa parisuhteessa jossa mulla on paha olla, vaikka sitten seksin takia tai mite vaa. Ja ku mun halu on sellasta epäsäännöllistä joskus ainakin että se ei mun kanssa mene niin että se on aina kerran viikossa vähintään. Ei välttämättä ole. Joskus mulla voi tehdä mieli joka päivä (no, ainakin kwang aiheuttaa sen) mutta tosiaan koska aiemminkin on ollut niin otaksun että tulevaisuudessa voi myös olla näitä että moneen kuukauteen en HALUA ja silloin mä en HALUA. sillon mä en kuuntele myöskään mitään vinkumista siitä asiasta vaan mä haluan olla rauhassa. Niinku se ei voi olla mulle mikään tollanen ahdistuksen aihe ja velvollisuus tai sekoom vielä pahemmin. Niiku kyl mä voin ymmärtää sen että voi turhauttaa jos moneen kuukauteen ei saa seksiä siltä jolta tahtois, mutta mä en tee sen asian suhteen kompromisseja enkä kuuntele mitään kitinää siitä enkä siedä vittuilua. Voi lähtee samantien jos alkaa aukoo päätä. Se saa turhauttaa mut pitääks siit valittaa mulle ku mä en haluu seksii ja mä en haluu sillon harrastaa toisen mieliks jos en ite tunne haluuvani. Ja siis varmasti suurin osa ihmisistä on juuri sellaisia jotka alkaa kitisee ja raivoo meikäläiselle sit siitä. "Sun vika, pitäs kyllä antaa, mee lääkärii hoida toi sun haluttomuus ongelma kuntoo". Et tollasen ihmisen kaa en kyl edes pysyis yhdessä.</p><p></p><p>Pystyn olee ainoastaan sellasen kaa joka aidosti ymmärtää kuinka vaikea asia tää on mulle, kuinka pahalta musta voi tuntua seksuaaliset asiat jopa silloinkin kun niitä ihan aidosti haluan mutta silti tultuu pahalta, haluun vaa ihmisen joka saa mut tuntee et mus ei oo mitään vikaa, sellasen joka pitää sylissä jos itken seksin jälkeen koska mua ahdistaa niin paljon ja tunnen oloni vitun ällöttäväks huoraks jne, pystyn olee vaa ihmisen kaa joka ymmärtää sen etten välttämättä haluu pitkään aikaan, eikä se saa syyttää mua tai huutaa mulle siitä tai painostaa mua, tarviin ihmisen jonka lähellä uskallan olla oma itteni ja josta mulle tulee sellanen olo et oon turvassa. Harva ihminen tuntuu olevan sellanen turvallinen. Niiku oikeesti.</p><p></p><p>Hmph</p><p></p><p>Mutta en kummiskaan tuu seurustelee pitkään aikaan jos koskaa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 144751, member: 34"] Et kyllä must ainakin tuntuis niin painostavalta enkä sitten haluis varsinkaan jos mua painostettais ja siit tulis joku ongelma. En muutenkaan ymmärrä sitä että eikö se toinen henkilö voi sitten vaan runkata et miks siit pitää tehdä joku vitun ongelma. Okei ymmärrän että kaipaa nimenomaan sitä oman rakkaansa kosketusta mutta miksi siitä pitää alkaa vittuilemaan ja painostamaan? Is that love? Apparently it is. No siis rakkauteenhan kuuluu muutenkin kaikenlainen paska kuten vaikka ihan järjetön huutaminen yms ainakin meidän perheessä niin eipä se rakkaus mitään hienoa yleensä ainakaan ole. Tänäänkin tuli sellainen fiilis että lähden kävelylle pakoon kun en meinannut jaksaa kun pelkäsin et faija on taas huonolla tuulella. Eikä siinäkään vielä mitään mutta silloin kun se huutaa tyyliin täysiä niin se ei enää oo (kai) normaalia tai ei sellasta kai pitäis olla mut ilmeisesti se on sellasta vaa. Että kyllä silleen jos ajattelee kans parisuhdetta niin kyllä mä tuhat kertaa mieluummin elän ilman parisuhdetta kuin sellaisessa parisuhteessa jossa mulla on paha olla, vaikka sitten seksin takia tai mite vaa. Ja ku mun halu on sellasta epäsäännöllistä joskus ainakin että se ei mun kanssa mene niin että se on aina kerran viikossa vähintään. Ei välttämättä ole. Joskus mulla voi tehdä mieli joka päivä (no, ainakin kwang aiheuttaa sen) mutta tosiaan koska aiemminkin on ollut niin otaksun että tulevaisuudessa voi myös olla näitä että moneen kuukauteen en HALUA ja silloin mä en HALUA. sillon mä en kuuntele myöskään mitään vinkumista siitä asiasta vaan mä haluan olla rauhassa. Niinku se ei voi olla mulle mikään tollanen ahdistuksen aihe ja velvollisuus tai sekoom vielä pahemmin. Niiku kyl mä voin ymmärtää sen että voi turhauttaa jos moneen kuukauteen ei saa seksiä siltä jolta tahtois, mutta mä en tee sen asian suhteen kompromisseja enkä kuuntele mitään kitinää siitä enkä siedä vittuilua. Voi lähtee samantien jos alkaa aukoo päätä. Se saa turhauttaa mut pitääks siit valittaa mulle ku mä en haluu seksii ja mä en haluu sillon harrastaa toisen mieliks jos en ite tunne haluuvani. Ja siis varmasti suurin osa ihmisistä on juuri sellaisia jotka alkaa kitisee ja raivoo meikäläiselle sit siitä. "Sun vika, pitäs kyllä antaa, mee lääkärii hoida toi sun haluttomuus ongelma kuntoo". Et tollasen ihmisen kaa en kyl edes pysyis yhdessä. Pystyn olee ainoastaan sellasen kaa joka aidosti ymmärtää kuinka vaikea asia tää on mulle, kuinka pahalta musta voi tuntua seksuaaliset asiat jopa silloinkin kun niitä ihan aidosti haluan mutta silti tultuu pahalta, haluun vaa ihmisen joka saa mut tuntee et mus ei oo mitään vikaa, sellasen joka pitää sylissä jos itken seksin jälkeen koska mua ahdistaa niin paljon ja tunnen oloni vitun ällöttäväks huoraks jne, pystyn olee vaa ihmisen kaa joka ymmärtää sen etten välttämättä haluu pitkään aikaan, eikä se saa syyttää mua tai huutaa mulle siitä tai painostaa mua, tarviin ihmisen jonka lähellä uskallan olla oma itteni ja josta mulle tulee sellanen olo et oon turvassa. Harva ihminen tuntuu olevan sellanen turvallinen. Niiku oikeesti. Hmph Mutta en kummiskaan tuu seurustelee pitkään aikaan jos koskaa [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja