Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 144918" data-attributes="member: 34"><p>Ei siis vittu oon ihan sekasin missä ees oon</p><p></p><p>Siis meinaa ku oon ollu koko päivän iha sekasin emmä tajuu kyl ollenkaan miten mul on tämmönen olo</p><p></p><p>Ei ees paha mut sillee emt</p><p></p><p>Mitä vittua oikeesti</p><p></p><p>Sitä paitsi</p><p></p><p></p><p>Mä itken koht eunkwangin takii saleeeee 😂😂</p><p></p><p>Tänään iski nimittäin se pahin ikävä IKINÄ tai ainakin pitkään aikaan</p><p></p><p>En oikeesti tiedä onko mulla ollu pitkään aikaan näin pahaa kaipausta kun tänään</p><p></p><p>Ja se on aoka paljon kuitenki</p><p></p><p>Hhhhhhhhhhhh</p><p></p><p>Seriously i wonder if i'm ovulating koska oon niin horny ja sellanen niiku et fantasioin jatkuvasti sillee ohimennen at least kuvittelen jotain</p><p></p><p>Sillee emt i feel kinda sexy ja jopa kun katon itteeni peilistä niin näytän mielestäni silleen jollain tavalla seksikkäämmältä kuin yleensä. I mean.. ofc i'm always sexy 😎 mut siis silleen mul on itelläni nyt enemmän kuin yleensä sellanen olo. Sillee emmä tiiä, i feel sexy, i look sexy, lmao, i wish kwang was here and thought i look sexy too 😂😂💀💀💀🙄 eikä oikeesti.. hirvee ikävä. I want him so much.</p><p></p><p>Kun kuulemma ovulaation aikoihin "naiset pukeutuu seksikkäämmin" niin se on kyllä ainakin tällä kertaa totta mun kohalla :DD vaikka oon vaa kotona lol.</p><p></p><p>Tai en tiiä i feel like i'm ovulating MAYBE koska tää fiilis + discharge vaikuttaa silt</p><p></p><p>Hmmhhh horny 😭😭😭😭</p><p></p><p>:((((((((((((((</p><p></p><p>Eunnnnnkwanggg 😩</p><p></p><p>I wanna f u c k 😭🥵😭🤦🏻♀️🤡 why can't he just touch my breasts and my ass?????? PLZ lmao. Honestly erogenous zones huutaa hoosiannaa ja vannon että tunnen oikealla puolella sitä sellasta pistävää tunnetta mitä tunnen YLEENSÄKIN juuri ovulaation aikoihin suurinpiirtein mielestäni 😭😭😭😭😭😭 eiköhän se oo just sitä</p><p></p><p>ARGHHHGGGGGGGHHH oon muutenkin niin sekasin en tarvii tätä viel lisäks tähän</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 144918, member: 34"] Ei siis vittu oon ihan sekasin missä ees oon Siis meinaa ku oon ollu koko päivän iha sekasin emmä tajuu kyl ollenkaan miten mul on tämmönen olo Ei ees paha mut sillee emt Mitä vittua oikeesti Sitä paitsi Mä itken koht eunkwangin takii saleeeee 😂😂 Tänään iski nimittäin se pahin ikävä IKINÄ tai ainakin pitkään aikaan En oikeesti tiedä onko mulla ollu pitkään aikaan näin pahaa kaipausta kun tänään Ja se on aoka paljon kuitenki Hhhhhhhhhhhh Seriously i wonder if i'm ovulating koska oon niin horny ja sellanen niiku et fantasioin jatkuvasti sillee ohimennen at least kuvittelen jotain Sillee emt i feel kinda sexy ja jopa kun katon itteeni peilistä niin näytän mielestäni silleen jollain tavalla seksikkäämmältä kuin yleensä. I mean.. ofc i'm always sexy 😎 mut siis silleen mul on itelläni nyt enemmän kuin yleensä sellanen olo. Sillee emmä tiiä, i feel sexy, i look sexy, lmao, i wish kwang was here and thought i look sexy too 😂😂💀💀💀🙄 eikä oikeesti.. hirvee ikävä. I want him so much. Kun kuulemma ovulaation aikoihin "naiset pukeutuu seksikkäämmin" niin se on kyllä ainakin tällä kertaa totta mun kohalla :DD vaikka oon vaa kotona lol. Tai en tiiä i feel like i'm ovulating MAYBE koska tää fiilis + discharge vaikuttaa silt Hmmhhh horny 😭😭😭😭 :(((((((((((((( Eunnnnnkwanggg 😩 I wanna f u c k 😭🥵😭🤦🏻♀️🤡 why can't he just touch my breasts and my ass?????? PLZ lmao. Honestly erogenous zones huutaa hoosiannaa ja vannon että tunnen oikealla puolella sitä sellasta pistävää tunnetta mitä tunnen YLEENSÄKIN juuri ovulaation aikoihin suurinpiirtein mielestäni 😭😭😭😭😭😭 eiköhän se oo just sitä ARGHHHGGGGGGGHHH oon muutenkin niin sekasin en tarvii tätä viel lisäks tähän [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja