Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 144925" data-attributes="member: 34"><p>Siis tää on varmaan niin unhealthy mut.. mul on joku sellanen juttu että mä tunnen oloni niin silleen ns. nolostuneeks runkkaamisen ja kaiken sellasen suhteen ja ainoastaan jotenkin eunkwang saa sen menee pois. Siis silleen otetaan esimerkki et mul tulee tavallaan sellainen olo esim et when things get sexy ja oon ihan silleen "🥵🥵" niin mua tavallaan ahdistaa ja hävettää se ja mun itsetunto on vähän niin ja näin, mut sit jos aattelen et mitä jos eunkwang ois mun kaa ja me harrastettais seksiä ja jos SE tykkäis mun kropasta ja aattelis et kaikki mus on seksikästä ja et kaikki se voihkinta yms ois sen mielestä niiku vaa mukavaa kuunneltavaa (lmao) nii sit must tuntuu et oisin vaa sillee "😍😍😍😍😍" ja kaikki ois hyvin. Mut nyt ku en tiiä ja mietin et mitä jos se oiski ihan tosi sillee... Not attracted muhun ollenkaa. Sillee it feels like my sexuality doesnt matter if he doesnt think i'm sexy. Like.. it feels like it's the most important thing: that he thinks i'm sexy. Like if he liked me and if he wanted me.... Imagine if he was super super horny over me 😭😭😭😭😭😭 imagine if he thought that my body is the SEXIEST 😭😭😭😭😭 eiku fr tuntuu että sen hyväksyntä on vaan kaikista tärkein asia. Jos en saa sen hyväksyntää niin koen oloni vaan niin ahdistuneeks ja mun itsetunto on huonohko.</p><p></p><p>Huutis se tunne kun janoat pelkästään yhden ihmisen hyväksyntää ja jos et saa sitä tunnet itsesi arvottomaksi 🤔🤔 that can't be healthy....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 144925, member: 34"] Siis tää on varmaan niin unhealthy mut.. mul on joku sellanen juttu että mä tunnen oloni niin silleen ns. nolostuneeks runkkaamisen ja kaiken sellasen suhteen ja ainoastaan jotenkin eunkwang saa sen menee pois. Siis silleen otetaan esimerkki et mul tulee tavallaan sellainen olo esim et when things get sexy ja oon ihan silleen "🥵🥵" niin mua tavallaan ahdistaa ja hävettää se ja mun itsetunto on vähän niin ja näin, mut sit jos aattelen et mitä jos eunkwang ois mun kaa ja me harrastettais seksiä ja jos SE tykkäis mun kropasta ja aattelis et kaikki mus on seksikästä ja et kaikki se voihkinta yms ois sen mielestä niiku vaa mukavaa kuunneltavaa (lmao) nii sit must tuntuu et oisin vaa sillee "😍😍😍😍😍" ja kaikki ois hyvin. Mut nyt ku en tiiä ja mietin et mitä jos se oiski ihan tosi sillee... Not attracted muhun ollenkaa. Sillee it feels like my sexuality doesnt matter if he doesnt think i'm sexy. Like.. it feels like it's the most important thing: that he thinks i'm sexy. Like if he liked me and if he wanted me.... Imagine if he was super super horny over me 😭😭😭😭😭😭 imagine if he thought that my body is the SEXIEST 😭😭😭😭😭 eiku fr tuntuu että sen hyväksyntä on vaan kaikista tärkein asia. Jos en saa sen hyväksyntää niin koen oloni vaan niin ahdistuneeks ja mun itsetunto on huonohko. Huutis se tunne kun janoat pelkästään yhden ihmisen hyväksyntää ja jos et saa sitä tunnet itsesi arvottomaksi 🤔🤔 that can't be healthy.... [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja