Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 144971" data-attributes="member: 34"><p>Ei ainakaan heinäkuussa</p><p></p><p>Tuskin elokuussakaan.</p><p></p><p>I mean en tiedä kuinka nopeasti se edes voi loppua koska kirjaimellisesti tänään kun heräsin niin olin niin syvällä skenaarioissa mielessäni ja se tunne oli taas sellainen etten voinu lakata hymyilemästä ja mun sisäl tuntui vaa nii oudolta sellanen älyttömän voimakas euforian tunne. Niiku kaikki se tuntui fyysisesti ja psyykkisesti ja näin ja äh niin jos oon vieläkin tässä pisteessä niin mietin että kuinka nopeesti se voi edes loppuakaan.. jos se siis loppuu koskaan</p><p></p><p>Mut joo tuntuu kyllä tosi pahalta siinä mielessä kun fantasioin niin paljon ja niiku mietin kaikkee et he would caress me etc lmao ja sit en tiedä kun mietin et what if he caressed my boobs niin jos mulle tuli siitä näin jälkeenpäin paha olo koska se ajatus tietenki kiinnitti mun huomion taas mun rintoihin joka of course on ongelmallinen alue mulle. Ei siinä muuten mitään, jos vaan pystyisin suhtautua niihin positiivisesti. Mutta se on vähän vaikeaa. Niin ehkä senkin takia mulla on nyt jotenkin paha olo. Siinä hetkessä se ajatus tuntui kyllä tosi ihanalta mut näin jälkeenpäin mua ahdistaa varsinkin kun katoin itteeni peilistä 😩 huoh imagine if he thought my body is sexy but i couldnt see it the same way</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 144971, member: 34"] Ei ainakaan heinäkuussa Tuskin elokuussakaan. I mean en tiedä kuinka nopeasti se edes voi loppua koska kirjaimellisesti tänään kun heräsin niin olin niin syvällä skenaarioissa mielessäni ja se tunne oli taas sellainen etten voinu lakata hymyilemästä ja mun sisäl tuntui vaa nii oudolta sellanen älyttömän voimakas euforian tunne. Niiku kaikki se tuntui fyysisesti ja psyykkisesti ja näin ja äh niin jos oon vieläkin tässä pisteessä niin mietin että kuinka nopeesti se voi edes loppuakaan.. jos se siis loppuu koskaan Mut joo tuntuu kyllä tosi pahalta siinä mielessä kun fantasioin niin paljon ja niiku mietin kaikkee et he would caress me etc lmao ja sit en tiedä kun mietin et what if he caressed my boobs niin jos mulle tuli siitä näin jälkeenpäin paha olo koska se ajatus tietenki kiinnitti mun huomion taas mun rintoihin joka of course on ongelmallinen alue mulle. Ei siinä muuten mitään, jos vaan pystyisin suhtautua niihin positiivisesti. Mutta se on vähän vaikeaa. Niin ehkä senkin takia mulla on nyt jotenkin paha olo. Siinä hetkessä se ajatus tuntui kyllä tosi ihanalta mut näin jälkeenpäin mua ahdistaa varsinkin kun katoin itteeni peilistä 😩 huoh imagine if he thought my body is sexy but i couldnt see it the same way [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja