Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 144985" data-attributes="member: 34"><p>Ei jumalaut se oli marraskuuta kun mä kuvittelin some of those sexy scenarios tai siis muistan vaa spesifejä muistoja atm niin muistan sen kuin eilisen ja marraskuusta on 7 VITUN KUUKAUTTA.</p><p></p><p>ei VITTU.</p><p></p><p>muistan senkin kuin eilisen kun elokuussa oli se itkukohtaus. Tai siis... Multiple, iguess.</p><p></p><p>HYI MITÄ VITTUA TÄÄLLÄ TAPAHTUU en tiedä paljoo pelottavampia asioita mitä mulle on käyny kuin tää kaikki</p><p></p><p>Siis viimine vuosi tai no niin heinäkuusta (oikeastaan jo vähintään kesäkuustakin) on ollu ihan sairasta, outoa, epätodellista yms.</p><p></p><p></p><p>Siis eilenkin mulle tuli jamais vu(?) Kun ajattelin koko eunkwang keissiä ja se tuntui kokonaan siltä niin kuin se olis melkein uusi ja täysin vieras asia. Tai että koko keissi tuntui niin epätodelliselta ja honestly se tuntuu vieläkin. En oo vieläkään sisäistänyt kunnolla että koko asia on edes tapahtunut. Ei vittu. Lisäksi meinasin OIKEASTI pyörtyä kun mulle tuli joku paniikkikohtauksen tyyppinen eilen myös, silloin kun yhtäkkiä tuli taas hirveä shokki ja tajusin et ei vittu vaikuttaa niin todennäköisesti siltä että se tulee kuin tuleekin olemaan mun mies. Sit kun aloin miettiä että tuun todennäköisesti OIKEESTI halaa ja suutelee sitä jonain päivänä niin mulle tuli joku hemmetin paniikki ja muutenki siis koko homma oli sellanen et mult meinas pettää jalat alta ja valuin ovee vasten maahan istumaan kun tuntui etten pysy enää pystyssä ja pyörryn.</p><p></p><p></p><p>Hienosti menee.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 144985, member: 34"] Ei jumalaut se oli marraskuuta kun mä kuvittelin some of those sexy scenarios tai siis muistan vaa spesifejä muistoja atm niin muistan sen kuin eilisen ja marraskuusta on 7 VITUN KUUKAUTTA. ei VITTU. muistan senkin kuin eilisen kun elokuussa oli se itkukohtaus. Tai siis... Multiple, iguess. HYI MITÄ VITTUA TÄÄLLÄ TAPAHTUU en tiedä paljoo pelottavampia asioita mitä mulle on käyny kuin tää kaikki Siis viimine vuosi tai no niin heinäkuusta (oikeastaan jo vähintään kesäkuustakin) on ollu ihan sairasta, outoa, epätodellista yms. Siis eilenkin mulle tuli jamais vu(?) Kun ajattelin koko eunkwang keissiä ja se tuntui kokonaan siltä niin kuin se olis melkein uusi ja täysin vieras asia. Tai että koko keissi tuntui niin epätodelliselta ja honestly se tuntuu vieläkin. En oo vieläkään sisäistänyt kunnolla että koko asia on edes tapahtunut. Ei vittu. Lisäksi meinasin OIKEASTI pyörtyä kun mulle tuli joku paniikkikohtauksen tyyppinen eilen myös, silloin kun yhtäkkiä tuli taas hirveä shokki ja tajusin et ei vittu vaikuttaa niin todennäköisesti siltä että se tulee kuin tuleekin olemaan mun mies. Sit kun aloin miettiä että tuun todennäköisesti OIKEESTI halaa ja suutelee sitä jonain päivänä niin mulle tuli joku hemmetin paniikki ja muutenki siis koko homma oli sellanen et mult meinas pettää jalat alta ja valuin ovee vasten maahan istumaan kun tuntui etten pysy enää pystyssä ja pyörryn. Hienosti menee. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja