Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 145217" data-attributes="member: 34"><p>Ööööö on muuten jännää välillä miettiä sitä ihmist ko niiku se hetki sillon kauan kauan sitten kun se oli mun lähellä ja mulle se oli niiku tosi iso juttu ja tunsin aika intensiivisiä tunteita yhtäkkiä siihen. Ni sit ku miettii et mitäköhän se tuns sen hetken aikana? Ei varmaan mitään :D niiku vertaa et miten kumpikin on kokenu sen hetken lmaooooo :Dd koska mä oon ollu ihan sillee periaatteessa: "😍😍😍😍" mut mitähän se on ajatellut ja tuntenut? 😂 en tosiaan voi tietää. Mistäs minä sen tietäisin. No, toivottavasti se on ollut edes imarreltu jos ei muuta, jos se siis koskaan tiesi mun tunteista. Jos olin niin obvious mahdollisesti. En kyllä tiiä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 145217, member: 34"] Ööööö on muuten jännää välillä miettiä sitä ihmist ko niiku se hetki sillon kauan kauan sitten kun se oli mun lähellä ja mulle se oli niiku tosi iso juttu ja tunsin aika intensiivisiä tunteita yhtäkkiä siihen. Ni sit ku miettii et mitäköhän se tuns sen hetken aikana? Ei varmaan mitään :D niiku vertaa et miten kumpikin on kokenu sen hetken lmaooooo :Dd koska mä oon ollu ihan sillee periaatteessa: "😍😍😍😍" mut mitähän se on ajatellut ja tuntenut? 😂 en tosiaan voi tietää. Mistäs minä sen tietäisin. No, toivottavasti se on ollut edes imarreltu jos ei muuta, jos se siis koskaan tiesi mun tunteista. Jos olin niin obvious mahdollisesti. En kyllä tiiä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja