Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 145320" data-attributes="member: 34"><p>EI VITTU XDDD</p><p></p><p>okei neon trees tosiaan. Veikkaan et oon (ainakin mitä muistan) kuunnellut niiltä vaan kolmee biisiä: animal, everybody talks ja songs i can't listen to.</p><p></p><p>Huvittava juttu siinä vaan on se että animal ja everybody talks: vie dominic-aikoihin, ehkä sinne joskus 2014 tai yläasteelle anyways about.</p><p></p><p>Mutta sitten tämä vitun sankari:</p><p>[MEDIA=youtube]z0t1tpamBrQ[/MEDIA]</p><p></p><p>Se taas......... Noh........... VILI 😂🙆 Elikkäs loppuvuosi 2020 🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡 hah HAH pieni hyppäys siinä yhtäkkiä ollaanjossain ihan eri kuvioissa..... :] </p><p></p><p>🙆🙆🙆🙆🙆🙆🙆🙆🙆🙆🙆 JA teeskentelen nyt vaan että kyse on pelkästään vilistä kun oikeesti oon varmasti just tuolloin kun oon sitä vilin soittolistaa tehnyt niin edelleen pohtinut eunkwang casea. Vittu........</p><p></p><p>Mut joo siis ngl songs i can't listen to on vilin soittolistalla ja ei mitään maailman mukavimpia muistoja sinänsä ne :DDD vaikka onkin mutta kun on vaan niin hämmentävää sitä mä lähinnä tarkoitan</p><p></p><p>Yyyhhhh on niin outoa että samalta bändiltä kolme biisiä ja 2 niistä on täysin TÄYSIN eri ajalta ja sitten 1 silleen jostain aivan psykoosikaaosten keskeltä revitty XDDDDDDD</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 145320, member: 34"] EI VITTU XDDD okei neon trees tosiaan. Veikkaan et oon (ainakin mitä muistan) kuunnellut niiltä vaan kolmee biisiä: animal, everybody talks ja songs i can't listen to. Huvittava juttu siinä vaan on se että animal ja everybody talks: vie dominic-aikoihin, ehkä sinne joskus 2014 tai yläasteelle anyways about. Mutta sitten tämä vitun sankari: [MEDIA=youtube]z0t1tpamBrQ[/MEDIA] Se taas......... Noh........... VILI 😂🙆 Elikkäs loppuvuosi 2020 🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡 hah HAH pieni hyppäys siinä yhtäkkiä ollaanjossain ihan eri kuvioissa..... :] 🙆🙆🙆🙆🙆🙆🙆🙆🙆🙆🙆 JA teeskentelen nyt vaan että kyse on pelkästään vilistä kun oikeesti oon varmasti just tuolloin kun oon sitä vilin soittolistaa tehnyt niin edelleen pohtinut eunkwang casea. Vittu........ Mut joo siis ngl songs i can't listen to on vilin soittolistalla ja ei mitään maailman mukavimpia muistoja sinänsä ne :DDD vaikka onkin mutta kun on vaan niin hämmentävää sitä mä lähinnä tarkoitan Yyyhhhh on niin outoa että samalta bändiltä kolme biisiä ja 2 niistä on täysin TÄYSIN eri ajalta ja sitten 1 silleen jostain aivan psykoosikaaosten keskeltä revitty XDDDDDDD [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja