Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 145381" data-attributes="member: 34"><p>Siis mä en tajuu??? Miten ihmiset sanoo tollee et "i'm a size 12" tai "i'm a size 16" bro you're simultaneously probably size 16 and sometimes 12 don't try to act like it's just one thing lmao. Tai ainakin mä oon yhtä aikaa size 8 ja size 14 et. Koska yhä ja edelleenkin 38 on pienin mikä mulle mahtuu ainakin joissain vaatteissa ja 44 on isoin mikä sopii hyvin. Jos mul on 38 hame jota voin hyvin käyttää ja 44 housut jotka istuu ihan hyvin nii 🤷 what size am i. Am i just gonna say everywhere "yeah i'm 8-14 so theres that"</p><p></p><p>Makes a lot of sense. Koska en ikinä nää kenenkään kuvailevan kokoaan noin vaan se on aina joko yks numero esim 12 tai sit tällee 12/14. Siis pitäiskö se jollain helvetin mittanauhalla mitata jotenkin???? En edes taida omistaa mittanauhaa tai jos omistan en tiedä missä. Mitä järkeä on ilmoittaa kehonsa koko vaatekoon kautta kun se vaihtelee kuitenkin? Kun taas itse keho ei vaihtele kokoa:DDDDD kuinka löytää yhteisöllisyyttä muiden samankokoisten kanssa kun ei tiedä millä hakea 😀</p><p></p><p>Nojoo en tiiä redditissä varmaan joku r/midsizestyle on sellanen paikka missä on about mun kokosia mutta on siellä kyllä mua isompiakin nii sit se on vähä niin ja näin</p><p></p><p>Ei sinänsä muuta haluisin vaa samaistumispintaa mut sitä on jotenki vaikee löytää tuntuu et lähes kaikki on laihoi tai sit tosi isoja. Niiku ne mitä jossai somes nään. Huoh ehkä instagramis #midsize🤔 idk lets see</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 145381, member: 34"] Siis mä en tajuu??? Miten ihmiset sanoo tollee et "i'm a size 12" tai "i'm a size 16" bro you're simultaneously probably size 16 and sometimes 12 don't try to act like it's just one thing lmao. Tai ainakin mä oon yhtä aikaa size 8 ja size 14 et. Koska yhä ja edelleenkin 38 on pienin mikä mulle mahtuu ainakin joissain vaatteissa ja 44 on isoin mikä sopii hyvin. Jos mul on 38 hame jota voin hyvin käyttää ja 44 housut jotka istuu ihan hyvin nii 🤷 what size am i. Am i just gonna say everywhere "yeah i'm 8-14 so theres that" Makes a lot of sense. Koska en ikinä nää kenenkään kuvailevan kokoaan noin vaan se on aina joko yks numero esim 12 tai sit tällee 12/14. Siis pitäiskö se jollain helvetin mittanauhalla mitata jotenkin???? En edes taida omistaa mittanauhaa tai jos omistan en tiedä missä. Mitä järkeä on ilmoittaa kehonsa koko vaatekoon kautta kun se vaihtelee kuitenkin? Kun taas itse keho ei vaihtele kokoa:DDDDD kuinka löytää yhteisöllisyyttä muiden samankokoisten kanssa kun ei tiedä millä hakea 😀 Nojoo en tiiä redditissä varmaan joku r/midsizestyle on sellanen paikka missä on about mun kokosia mutta on siellä kyllä mua isompiakin nii sit se on vähä niin ja näin Ei sinänsä muuta haluisin vaa samaistumispintaa mut sitä on jotenki vaikee löytää tuntuu et lähes kaikki on laihoi tai sit tosi isoja. Niiku ne mitä jossai somes nään. Huoh ehkä instagramis #midsize🤔 idk lets see [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja