Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 145426" data-attributes="member: 34"><p>I can't believe this fucking world i want to kill myself?????? Well i don't actually want to kill myself but seriously, oon viime aikoina alkanu pelkää tulevaisuutta ja jos mulle joskus tapahtuu jotain tollasta. Jotenkin must tuntuu et salee jotain tollasta tapahtuu mulle jonain päivänä. Nii tuntuu et haluisin mieluummin vaik tappaa itteni ku joutuu raiskatuks tulevaisuudessa.</p><p></p><p>Eikä ne tilastot edes oo niin valoisia koska mitä, olikse joku 1 in 5 women will be raped in their lifetime joten. Ei ees mitenkään kauheesti reaching too much jos ajattelee et mulle saattaa tapahtua niin. Sen kyllä tiedän että jos se on mahdollista niin mun isä kyllä todennäköisesti ampuis sen äijän tai jotakin. Mun isä ja mun veljet on sellasia et ne ihan varmasti hakkais vähintään sairaalakuntoon sellasen jätkän. Et onneks edes se mutta sittehä ne varmaa joutuis vankilaa joten ei sekään kivaa olis 😃</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Tbh oon oppinut et elämä ei oo reilua joten on täysin mahdollista et mulle käy niin koska sillä ei oo mitään väliä kuinka paljon aiempia traumoja on, yhdelle ihmiselle voi tapahtua IHAN MITÄ VAAN. ei oo olemassa mitään "ei sulle tapahu liikaa pahaa sä oot saanu jo osas" ei elämässä mitään sellasta oo. Ihmisille tapahtuu niin unthinkable asioita et ei täällä mitään reiluutta oo olemassakaan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 145426, member: 34"] I can't believe this fucking world i want to kill myself?????? Well i don't actually want to kill myself but seriously, oon viime aikoina alkanu pelkää tulevaisuutta ja jos mulle joskus tapahtuu jotain tollasta. Jotenkin must tuntuu et salee jotain tollasta tapahtuu mulle jonain päivänä. Nii tuntuu et haluisin mieluummin vaik tappaa itteni ku joutuu raiskatuks tulevaisuudessa. Eikä ne tilastot edes oo niin valoisia koska mitä, olikse joku 1 in 5 women will be raped in their lifetime joten. Ei ees mitenkään kauheesti reaching too much jos ajattelee et mulle saattaa tapahtua niin. Sen kyllä tiedän että jos se on mahdollista niin mun isä kyllä todennäköisesti ampuis sen äijän tai jotakin. Mun isä ja mun veljet on sellasia et ne ihan varmasti hakkais vähintään sairaalakuntoon sellasen jätkän. Et onneks edes se mutta sittehä ne varmaa joutuis vankilaa joten ei sekään kivaa olis 😃 Tbh oon oppinut et elämä ei oo reilua joten on täysin mahdollista et mulle käy niin koska sillä ei oo mitään väliä kuinka paljon aiempia traumoja on, yhdelle ihmiselle voi tapahtua IHAN MITÄ VAAN. ei oo olemassa mitään "ei sulle tapahu liikaa pahaa sä oot saanu jo osas" ei elämässä mitään sellasta oo. Ihmisille tapahtuu niin unthinkable asioita et ei täällä mitään reiluutta oo olemassakaan. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja