Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 145498" data-attributes="member: 34"><p>Vihdoin ratkesi tämän yhden topin mysteeri. Ilmeisesti merkki on joku kiinalainen niin xl on eur 38 kai. No joo ei siis ihme että on vähän pieni. Pitäisi näköjään vähintään 40 sitten olla. Voi kiinalaiset merkit....... Mistähän tää on ees alunperin mulle tullu, taisin saada sen joltain. Heh, ehkä se oli sillekin liian pieni. Mutta pakko tätä on välillä käyttää kun on niin kivannäköinen. Rinnat on vain liian ahtaalla 🤧 niin, eipä kiinalaisilla naisilla yleensä ole kauhean isoja rintoja. Mutta ei minullakaan mitään kauhean isoja ole nämähän on edelleenkin keskikokoiset lolllllll.</p><p></p><p>Also kuolennnnnnn kipuun voi kun pääsisi hammaslääkäriiin jos se osaisi auttaa tämän kanssa kun sattuuuu. Mutta en vain pääse sinne koska en ikinä muista/jaksa/halua/osaa/jotain ottaa asiaa puheeksi ja sitten se vain jää ja jää. Ja tietenkin se ongelma juuri se että kun vaikka mutsikin tietää että pitäs sinne päästä mutta aina ollaan silleen et lykätään sitä koska mun kanssa on niin tolkuttoman vaikeaa mennä hammaslääkäriin. Ja ikinä ei auta kun viimeksikin siellä kävin niin se ei auttanut yhtään mun pelkoon. Tuntuu että mikään ei siihen auta. Se ei vaan hälvene yhtään. Varsinkin jos ne meinaa vetäistä tuon pois niin pelottaa vielä enemmän.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 145498, member: 34"] Vihdoin ratkesi tämän yhden topin mysteeri. Ilmeisesti merkki on joku kiinalainen niin xl on eur 38 kai. No joo ei siis ihme että on vähän pieni. Pitäisi näköjään vähintään 40 sitten olla. Voi kiinalaiset merkit....... Mistähän tää on ees alunperin mulle tullu, taisin saada sen joltain. Heh, ehkä se oli sillekin liian pieni. Mutta pakko tätä on välillä käyttää kun on niin kivannäköinen. Rinnat on vain liian ahtaalla 🤧 niin, eipä kiinalaisilla naisilla yleensä ole kauhean isoja rintoja. Mutta ei minullakaan mitään kauhean isoja ole nämähän on edelleenkin keskikokoiset lolllllll. Also kuolennnnnnn kipuun voi kun pääsisi hammaslääkäriiin jos se osaisi auttaa tämän kanssa kun sattuuuu. Mutta en vain pääse sinne koska en ikinä muista/jaksa/halua/osaa/jotain ottaa asiaa puheeksi ja sitten se vain jää ja jää. Ja tietenkin se ongelma juuri se että kun vaikka mutsikin tietää että pitäs sinne päästä mutta aina ollaan silleen et lykätään sitä koska mun kanssa on niin tolkuttoman vaikeaa mennä hammaslääkäriin. Ja ikinä ei auta kun viimeksikin siellä kävin niin se ei auttanut yhtään mun pelkoon. Tuntuu että mikään ei siihen auta. Se ei vaan hälvene yhtään. Varsinkin jos ne meinaa vetäistä tuon pois niin pelottaa vielä enemmän. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja