Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 145859" data-attributes="member: 34"><p>Jaa luin vanhoi muistioi ja tuli siitä mieleen taas niitä ei niin miellyttäviä muistoja :) jonka takia aloin googletella ja:</p><p></p><p>"Aggressiivisuus ja raivokohtaus heijastavat henkilön kyvyttömyyttä hallita aggressiivisia impulssejaan. Pahimmillaan ilmenee omaisuuden tuhoamista tai ruumiillista väkivaltaisuutta."</p><p></p><p>Elikkäs veljeni joka hajottaa asioita kännissä ja raivopäissään :)</p><p></p><p>"Toistuvista raivokohtauksista kärsivän tulee ehdottomasti välttää alkoholin ja huumeiden käyttöä.</p><p>Toistuvista raivokohtauksista kärsivän kannattaa aina kääntyä lääkärin tai psykiatrin puoleen."</p><p></p><p>Eli isä ja veli jotka molemmat käyttää ainakin alkoholia. Eli sen voisivat lopettaa sitten?</p><p>Eli molemmat lääkäriin vittu mutta kumpikaan ei suostu joten se siitä. :) Ja sivulliset (minä, esim) kärsii.</p><p></p><p>:) Ihanaa olla syntynyt perheeseen jossa sekä isä että veli saa raivokohtauksia ja joko hajottaa tavaroita tai tappelee tai meinaa alkaa tapella keskenään ja uhittelee toisilleen :) ja muutenki huudetaan ja tiuskitaan koko ajan esim äidille. :) Tai ei koko ajan mutta usein. Rakastan sitä kuinka normaali perhe mulla on :))))) oon nii kateellinen esim jolleki eunkwangille jolla on oikeasti ihanan ja normaalin olonen perhe. Sit mä oon sillee ":))))))))))) veli taas kännissä ja tappelee isän kanssa ja mä itken ja pelkään :))))))))"</p><p></p><p>Ei todellakaan mee vittu elämässä asiat tasan. Mitä mä oon ikinä tehny ansaitakseni tän kaiken. Kaikista vittumaisinta on just se et mä oon täysin syytön tähän kaikkeen ja elän OMAA elämääni kaiken keskellä. Niinku mun elämä on mun ja mun koti on MYÖS mun koti eikä siellä tarvi olla vittu henkilöitä jotka ei saatana osaa käyttäytyä. Joojoo ei noita todellakaan tapahdu koko ajan mutta sillon ku tapahtuu niin. Se ei oo yks eikä kaks kertaa ku iskä on ollu sillee pitäskö soittaa poliisille veljen takii</p><p></p><p>Sillee jooh ja jos yks puhuu jostai vitu tappamisest sen takia et joku vähän vittuilee sille nii ookoo?? Ei osaa olla vittu riehumatta sitte.</p><p></p><p>Ja minä oon kaikkeen tähän vittu syytön.</p><p></p><p>Olisinpa vittu joku muu kuin minä. Alkaa muutenkin riittää kaikki tämä</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 145859, member: 34"] Jaa luin vanhoi muistioi ja tuli siitä mieleen taas niitä ei niin miellyttäviä muistoja :) jonka takia aloin googletella ja: "Aggressiivisuus ja raivokohtaus heijastavat henkilön kyvyttömyyttä hallita aggressiivisia impulssejaan. Pahimmillaan ilmenee omaisuuden tuhoamista tai ruumiillista väkivaltaisuutta." Elikkäs veljeni joka hajottaa asioita kännissä ja raivopäissään :) "Toistuvista raivokohtauksista kärsivän tulee ehdottomasti välttää alkoholin ja huumeiden käyttöä. Toistuvista raivokohtauksista kärsivän kannattaa aina kääntyä lääkärin tai psykiatrin puoleen." Eli isä ja veli jotka molemmat käyttää ainakin alkoholia. Eli sen voisivat lopettaa sitten? Eli molemmat lääkäriin vittu mutta kumpikaan ei suostu joten se siitä. :) Ja sivulliset (minä, esim) kärsii. :) Ihanaa olla syntynyt perheeseen jossa sekä isä että veli saa raivokohtauksia ja joko hajottaa tavaroita tai tappelee tai meinaa alkaa tapella keskenään ja uhittelee toisilleen :) ja muutenki huudetaan ja tiuskitaan koko ajan esim äidille. :) Tai ei koko ajan mutta usein. Rakastan sitä kuinka normaali perhe mulla on :))))) oon nii kateellinen esim jolleki eunkwangille jolla on oikeasti ihanan ja normaalin olonen perhe. Sit mä oon sillee ":))))))))))) veli taas kännissä ja tappelee isän kanssa ja mä itken ja pelkään :))))))))" Ei todellakaan mee vittu elämässä asiat tasan. Mitä mä oon ikinä tehny ansaitakseni tän kaiken. Kaikista vittumaisinta on just se et mä oon täysin syytön tähän kaikkeen ja elän OMAA elämääni kaiken keskellä. Niinku mun elämä on mun ja mun koti on MYÖS mun koti eikä siellä tarvi olla vittu henkilöitä jotka ei saatana osaa käyttäytyä. Joojoo ei noita todellakaan tapahdu koko ajan mutta sillon ku tapahtuu niin. Se ei oo yks eikä kaks kertaa ku iskä on ollu sillee pitäskö soittaa poliisille veljen takii Sillee jooh ja jos yks puhuu jostai vitu tappamisest sen takia et joku vähän vittuilee sille nii ookoo?? Ei osaa olla vittu riehumatta sitte. Ja minä oon kaikkeen tähän vittu syytön. Olisinpa vittu joku muu kuin minä. Alkaa muutenkin riittää kaikki tämä [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja