Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 145940" data-attributes="member: 34"><p>Iha oikeesti. 6-vuotiaasta ainakin ja vielä jatkuu. Eli 19 vuotta ainakin ja vielä jatkuu. Tää ei lopu. Jos ei 19 vuodessa mene ohi niin ei mene koskaan. Tää on samaa koko mun loppuelämän. Miten tää voi edes olla mahdollista.</p><p></p><p>En edes tiedä mikä on ongelma. Ehkä koko elämä yleensäki.</p><p></p><p>Mut sen mä tiedän että iha varmana mitään ongelmaa ei oo voinut olla esim joskus 1-2-vuotiaana. Sillon kaikki on pakko ollu olla hyvin. En tietenkään muista sitä, mut sillon ei oo kyl voinu olla mitää ongelmaa mitenkää. Eli on mulla ollu myös sellanen aika elämässä jolloin mitään ongelmaa ei ollut. En vain muista siitä mitään. Mut miten sit yhtäkkiä voi olla niin että koko elämä onkin ihan sekaisin? Viimeistään 6-vuotiaana? Eikä se lopu vieläkään. Mus on jotain pahasti vialla.</p><p>Siis sillä tavalla vialla että mun aivoissa on joku fyysinen vika. Varmasti on. En tiedä mistä se johtuu mut joku niiden kehityksessä on menny heti pahasti pieleen. En tiedä miten voi edes mennä noin pahasti pieleen ilman mitään syytä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 145940, member: 34"] Iha oikeesti. 6-vuotiaasta ainakin ja vielä jatkuu. Eli 19 vuotta ainakin ja vielä jatkuu. Tää ei lopu. Jos ei 19 vuodessa mene ohi niin ei mene koskaan. Tää on samaa koko mun loppuelämän. Miten tää voi edes olla mahdollista. En edes tiedä mikä on ongelma. Ehkä koko elämä yleensäki. Mut sen mä tiedän että iha varmana mitään ongelmaa ei oo voinut olla esim joskus 1-2-vuotiaana. Sillon kaikki on pakko ollu olla hyvin. En tietenkään muista sitä, mut sillon ei oo kyl voinu olla mitää ongelmaa mitenkää. Eli on mulla ollu myös sellanen aika elämässä jolloin mitään ongelmaa ei ollut. En vain muista siitä mitään. Mut miten sit yhtäkkiä voi olla niin että koko elämä onkin ihan sekaisin? Viimeistään 6-vuotiaana? Eikä se lopu vieläkään. Mus on jotain pahasti vialla. Siis sillä tavalla vialla että mun aivoissa on joku fyysinen vika. Varmasti on. En tiedä mistä se johtuu mut joku niiden kehityksessä on menny heti pahasti pieleen. En tiedä miten voi edes mennä noin pahasti pieleen ilman mitään syytä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja