Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 145947" data-attributes="member: 34"><p>Siis traumojen määrä pelkästään tuon takia elämäni varrelta on aivan valtava xD aina ne hetket kun herää siihen että ainiin oon vitun outo ja tää asia edelleen on ihan vitun sekaisin koko keissi eikä mikään oo ratkennu vielkää nii juu. Sit on vaa sillee antaisin mitä vaan jos oisin normaali.</p><p></p><p>Yhdenkin päivän lukioajoilta muistan kun taisin pelata simsii tai jotaki, ehkä luin myös jotain kirjaa siinä, mut nii, ni sillonki taisin vaa olla sillee eeeeeeeeeeeeei mitä vittua tää kaikki on siis miten mulla edes voi olla tämmönen vitun keissi. Vitun ocd-säännöt ja se oiski iha jees ja voisin elää niin jos tietäisin että se ois se mitä pitää tehä mutta ku ei vittu vissiin ole niin ei sitten. Mutta periaatteessa ehdin elää niiden sääntöjen kans joku ehk .. 10 vuottako? Tein ne 7-9-vuotiaana ja lopetin niin sanotusti 2015 syksyllä viimeistään eli 17-vuotiaana koska siinä vaiheessa mulla putos pohja ja mietin että miks ees teen näin. Mutta toki aiemminkin, esim luultavasti 2009 (eli 11v?) olin sillee JUUUUUUUUUU MITÄ VOIN TEHDÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ eli yhtä kriisissä olin silloinkin mutta silti jatkoin. 2010 myös syksyllä oli aivan kauhea kriisi, muistan vielä kun katoin bb:tä silloin ja etc ja sillon olin jo silleee aaaaaaaaaa heitän hanskat tiskiiiinnnnnnnnnn :D</p><p></p><p>Sitte 2015 asti oon ollu sillee tai niiku se 2015, 2016, 2017 ainakin oli vähän sellasta että yritin miettiä vastausta ja toisaalta työnsin asiaa pois mielestä myös. Varmaan 2018 ja 2019 vähän sama meno jatkunu. Ja tietenkin keskittynyt ihastuksiin ihan sikana joten obsessoinnit keskittynyt myös niihin mutta esim 2019 sain kans ihan hirveitä kohtauksia asiaan liittyen joten ei se siitä ollu helpottanu. No, kai 2020, 2021 periaatteessa vähä sama meno että vähän on niin kuin koko asiaa ei edes olis olemassa mutta niin kai sitä kuitenkin tuli ajateltuu silti mutta. 2022 myös tuli kohtauksia liittyen asiaan ja sit jossakin vaiheessa 2022 yritin viritellä jotain uusia samantyyppisiä systeemejä mutta kaikki hajos käsiin kuten yleensäkin. Hmm. Nyt sitten ollaan tässä ja edelleen mietitään mitä vittua tässä voi tehdä xD hirveet traumat koko asiasta. Ehk jopa pahempi trauma kuin mikään muu kokemani. Tai no se on erilainen mut nii. En malta odottaa kuinka kriisissä oon viel 10, 20 vuoden päästä 😃😃👏 eihän ne asiat mihinkään katoa. Kyse on kuitenkin elämäni periaatteessa suurimmasta ja kauheimmasta kriisistä. Eihän se mihinkään katoa eikä tule katoamaan edes silloin kun oon vanha. Paitsi en tiiä jos saan dementian ja unohdan kaiken hehe 🤔😃</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 145947, member: 34"] Siis traumojen määrä pelkästään tuon takia elämäni varrelta on aivan valtava xD aina ne hetket kun herää siihen että ainiin oon vitun outo ja tää asia edelleen on ihan vitun sekaisin koko keissi eikä mikään oo ratkennu vielkää nii juu. Sit on vaa sillee antaisin mitä vaan jos oisin normaali. Yhdenkin päivän lukioajoilta muistan kun taisin pelata simsii tai jotaki, ehkä luin myös jotain kirjaa siinä, mut nii, ni sillonki taisin vaa olla sillee eeeeeeeeeeeeei mitä vittua tää kaikki on siis miten mulla edes voi olla tämmönen vitun keissi. Vitun ocd-säännöt ja se oiski iha jees ja voisin elää niin jos tietäisin että se ois se mitä pitää tehä mutta ku ei vittu vissiin ole niin ei sitten. Mutta periaatteessa ehdin elää niiden sääntöjen kans joku ehk .. 10 vuottako? Tein ne 7-9-vuotiaana ja lopetin niin sanotusti 2015 syksyllä viimeistään eli 17-vuotiaana koska siinä vaiheessa mulla putos pohja ja mietin että miks ees teen näin. Mutta toki aiemminkin, esim luultavasti 2009 (eli 11v?) olin sillee JUUUUUUUUUU MITÄ VOIN TEHDÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ eli yhtä kriisissä olin silloinkin mutta silti jatkoin. 2010 myös syksyllä oli aivan kauhea kriisi, muistan vielä kun katoin bb:tä silloin ja etc ja sillon olin jo silleee aaaaaaaaaa heitän hanskat tiskiiiinnnnnnnnnn :D Sitte 2015 asti oon ollu sillee tai niiku se 2015, 2016, 2017 ainakin oli vähän sellasta että yritin miettiä vastausta ja toisaalta työnsin asiaa pois mielestä myös. Varmaan 2018 ja 2019 vähän sama meno jatkunu. Ja tietenkin keskittynyt ihastuksiin ihan sikana joten obsessoinnit keskittynyt myös niihin mutta esim 2019 sain kans ihan hirveitä kohtauksia asiaan liittyen joten ei se siitä ollu helpottanu. No, kai 2020, 2021 periaatteessa vähä sama meno että vähän on niin kuin koko asiaa ei edes olis olemassa mutta niin kai sitä kuitenkin tuli ajateltuu silti mutta. 2022 myös tuli kohtauksia liittyen asiaan ja sit jossakin vaiheessa 2022 yritin viritellä jotain uusia samantyyppisiä systeemejä mutta kaikki hajos käsiin kuten yleensäkin. Hmm. Nyt sitten ollaan tässä ja edelleen mietitään mitä vittua tässä voi tehdä xD hirveet traumat koko asiasta. Ehk jopa pahempi trauma kuin mikään muu kokemani. Tai no se on erilainen mut nii. En malta odottaa kuinka kriisissä oon viel 10, 20 vuoden päästä 😃😃👏 eihän ne asiat mihinkään katoa. Kyse on kuitenkin elämäni periaatteessa suurimmasta ja kauheimmasta kriisistä. Eihän se mihinkään katoa eikä tule katoamaan edes silloin kun oon vanha. Paitsi en tiiä jos saan dementian ja unohdan kaiken hehe 🤔😃 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja