Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 145954" data-attributes="member: 34"><p>Kai se sitten on ocd:tä kokonaan. Silloin en kyllä TOSIAAN tiennyt taudin nimeä. Enkä tiennyt sen välttämättä edes olevan tauti :D se oli vaan ongelma ja kriisi mulle. En ajatellut kyseessä edes olevan sairaus, kai. Vasta 2015 muistaakseni edes aloin ajatella että kyseessä SAATTAISI olla ocd kun luin jotain asiasta. Eli vittu HYVIN myöhään. Jos aattelee et viimeistään 2007 oon tehny the säännöt. Vittu VUOSTOLKULLA ennen kun oon ees vähänkin alkanut epäilee mikä vois olla kysees. Ja olihan se jo ennen 2007 herranjestas kuten sanoin niin 6-vuotiaana viimeistään, mutta 6-vuotiaana en tehnyt vielä niitä the sääntöjä mutta muistan että silloin jokseenkin tein asioita tietyssä järjestyksessä ns?? Siis sitä on vaikea selittää edes mutta tein asioita silti tietyllä tavalla. Ja tässä asuttiin vielä mun ensimmäisessä kodissa. 6v olin kun muutettiin sit tokaan kotiin ja siellä kämpässä vasta, joskus, en tosiaan tarkalleen muista vuotta, tein ne the säännöt joka oli sit vähän erilaista kuin se aiempi mutta samaa ocd:tä sitten kai? Ja siitähän vasta helvetti alkoikin vaikka kamalaa se oli jo aiemminkin mutta ehkä hiukan vähemmän kamalaa???? Ehkä? Sitten kun olin 9 niin muutettiin tänne missä asun nyt vieläkin nii. Ja joo sieltä asti ollu koko ajan tää sama saatanan asia ja kaikkee oon kokeillu. Kirjaimellisesti kaikkee. Paitsi no en lääkitystä mut XDDDDDD sekö sen ny korjaa HAHAH MATE 😂😂😂</p><p></p><p>??? Aivan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 145954, member: 34"] Kai se sitten on ocd:tä kokonaan. Silloin en kyllä TOSIAAN tiennyt taudin nimeä. Enkä tiennyt sen välttämättä edes olevan tauti :D se oli vaan ongelma ja kriisi mulle. En ajatellut kyseessä edes olevan sairaus, kai. Vasta 2015 muistaakseni edes aloin ajatella että kyseessä SAATTAISI olla ocd kun luin jotain asiasta. Eli vittu HYVIN myöhään. Jos aattelee et viimeistään 2007 oon tehny the säännöt. Vittu VUOSTOLKULLA ennen kun oon ees vähänkin alkanut epäilee mikä vois olla kysees. Ja olihan se jo ennen 2007 herranjestas kuten sanoin niin 6-vuotiaana viimeistään, mutta 6-vuotiaana en tehnyt vielä niitä the sääntöjä mutta muistan että silloin jokseenkin tein asioita tietyssä järjestyksessä ns?? Siis sitä on vaikea selittää edes mutta tein asioita silti tietyllä tavalla. Ja tässä asuttiin vielä mun ensimmäisessä kodissa. 6v olin kun muutettiin sit tokaan kotiin ja siellä kämpässä vasta, joskus, en tosiaan tarkalleen muista vuotta, tein ne the säännöt joka oli sit vähän erilaista kuin se aiempi mutta samaa ocd:tä sitten kai? Ja siitähän vasta helvetti alkoikin vaikka kamalaa se oli jo aiemminkin mutta ehkä hiukan vähemmän kamalaa???? Ehkä? Sitten kun olin 9 niin muutettiin tänne missä asun nyt vieläkin nii. Ja joo sieltä asti ollu koko ajan tää sama saatanan asia ja kaikkee oon kokeillu. Kirjaimellisesti kaikkee. Paitsi no en lääkitystä mut XDDDDDD sekö sen ny korjaa HAHAH MATE 😂😂😂 ??? Aivan. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja