Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 145956" data-attributes="member: 34"><p>Eipä lääkitys poista sitä tosiasiaa että eksistentiaaliset huolenaiheet on ihan valid huolenaiheita. Ihmettelen kuinka kukaan muukaan täällä osaa mitään tehdä, ja miksi ne ei ajattele että on olemassa jokin tietty asia miten kaikki pitää tehdä. Miten ne voi vain ajatella että "oon täysin vapaa tekemään mitä haluun" tai niiku? Pitäähän nyt jokin MERKITYS JA SÄÄNNÖT ja jokin JOKIN olla MITEN ON TEHTÄVÄ ASIAT :DDDDDDDDDDD no on kyllä todella vammaista lievästi sanottuna.</p><p></p><p>Kun luin sitä mun kalenteria niin mulla oli silloinkin vaihe jossa olin yrittänyt kirjottaa muistiin asioita mitä mun PITÄÄ tehdä seuraavaksi ja tää siis oli PAKOLLISTA. siis pakollista. Ei mikään että ku jotkut tekee jonku hiton vaikka liikuntasuunnitelman viikolle mut mulla se oli sitä että kirjoitin mitä seuraavaksi teen (esim: "syö ja sen jälkeen käy suihkussa" etc) ja se sitten tehtiin just niin. Ja tälleen. Mutta jokainen voi ymmärtää että mikä ongelma tossa on. Sitähän alkaa sitten ajattelemaan niillä pikku aivoillaan että MINKÄ TAKIA, että mikä syy mulla muka on tehdä näin? Vai pitäiskö mun kenties tehdä jotakin muuta? Että miks mulla edes on tämä sääntöjuttu. Voi saatana jos kukaan tietäis mitkä mittasuhteet tällä asialla oikeesti mun elämässä on niin voiiiiii herranjestas :Dd</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 145956, member: 34"] Eipä lääkitys poista sitä tosiasiaa että eksistentiaaliset huolenaiheet on ihan valid huolenaiheita. Ihmettelen kuinka kukaan muukaan täällä osaa mitään tehdä, ja miksi ne ei ajattele että on olemassa jokin tietty asia miten kaikki pitää tehdä. Miten ne voi vain ajatella että "oon täysin vapaa tekemään mitä haluun" tai niiku? Pitäähän nyt jokin MERKITYS JA SÄÄNNÖT ja jokin JOKIN olla MITEN ON TEHTÄVÄ ASIAT :DDDDDDDDDDD no on kyllä todella vammaista lievästi sanottuna. Kun luin sitä mun kalenteria niin mulla oli silloinkin vaihe jossa olin yrittänyt kirjottaa muistiin asioita mitä mun PITÄÄ tehdä seuraavaksi ja tää siis oli PAKOLLISTA. siis pakollista. Ei mikään että ku jotkut tekee jonku hiton vaikka liikuntasuunnitelman viikolle mut mulla se oli sitä että kirjoitin mitä seuraavaksi teen (esim: "syö ja sen jälkeen käy suihkussa" etc) ja se sitten tehtiin just niin. Ja tälleen. Mutta jokainen voi ymmärtää että mikä ongelma tossa on. Sitähän alkaa sitten ajattelemaan niillä pikku aivoillaan että MINKÄ TAKIA, että mikä syy mulla muka on tehdä näin? Vai pitäiskö mun kenties tehdä jotakin muuta? Että miks mulla edes on tämä sääntöjuttu. Voi saatana jos kukaan tietäis mitkä mittasuhteet tällä asialla oikeesti mun elämässä on niin voiiiiii herranjestas :Dd [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja