Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 146054" data-attributes="member: 34"><p>Mut ilmeisesti jotkut miehet sit ainakin tykkää niist ku ne niit on kopeloinuki mut täst on kyl jo aikaa en tiedä oliks ne paremman näköset silloin. Tuskin edes oli mitenkään eri näköiset mun mielestä. Kyllä ne roikku muutenki jo sillon. Siis viimeistää joskus 2018 katoin et ne roikkuu joten nii. Ja at that time tai sen jälkeen kyl miehet on niit kopeloinu et kai sit kiinnostaa. Tosin en tiedä kuinka hyvin sitä huomaa vaatteiden läpi edes. Näyttää varmaa iha normaalilta. Ja en muutenkaan usko et kovin montaa miestä haittaa edes tän asteen roikkuminen ei se kummiskaa mikää type 3 ptosis ole ihan. Ei kyllä sillä ku ei siinäkään pitäs mitään vikaa olla. Mutta vittu inhoon tätä niin paljon. En usko että vihasin mun rintoja aiemmin mut nyt tän roikkumisen myötä oon alkanu vihaa niit. :') ja tosiaa iha viimeistään 19-vuotiaana jo alkanu roikkuu ellei aiemmin nii joo. Se on sellasta :)))))))))))))))))))))) tarvi olla edes yhtään vanha tai mitään. Noh, mä sit vaa vihaan niitä ja eihän siinä mitään. Harmi :))))))))) en mä aiemmin vihannu niitä tällä tavalla. Esim joskus yläasteella en kai ja sillon ne nyt oli muutenki varmaa kehitys viel vähän kesken. Joo ikävä sitä aikaa.</p><p></p><p>En vaan ymmärrä miksen voi silti tykätä niistä. Niiku ees lievästi tykätä. Mä en vaan kykene.</p><p></p><p>Ja voi olla että oman osansa tässä tekee myös ihan vaan se, että roikkuminen nähdään just ongelmana ihmisten puheissa vaikka se ei ongelma edes pitäis olla. Mut niin kauan kun se nähdään ongelmana yleisesti niin sit mun mieli on vaa obsessed siihe et tää on asia joka pitää korjata. Kas kun sitä ei voi korjata kuin leikkauksella enkä mee leikkaukseen mistään hinnasta vaikka mikä olis. Mut mun mieli on sitten vaa koko ajan sillee et täs on jotai vikana ja totunko siis oikeesti tähän koskaan. Millon hyväksyn sen että ne roikkuu ja mitä sitten? Tekis mieli itkee ku mun rinnat ei oo yhtään kauniit niinku joillaki muilla. Ihan hirveet keissit tulilla siis oikeasti ahdistaa niin lujaa. En ymmärrä miten tämmöset body image issues voi olla niin isoja asioita.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 146054, member: 34"] Mut ilmeisesti jotkut miehet sit ainakin tykkää niist ku ne niit on kopeloinuki mut täst on kyl jo aikaa en tiedä oliks ne paremman näköset silloin. Tuskin edes oli mitenkään eri näköiset mun mielestä. Kyllä ne roikku muutenki jo sillon. Siis viimeistää joskus 2018 katoin et ne roikkuu joten nii. Ja at that time tai sen jälkeen kyl miehet on niit kopeloinu et kai sit kiinnostaa. Tosin en tiedä kuinka hyvin sitä huomaa vaatteiden läpi edes. Näyttää varmaa iha normaalilta. Ja en muutenkaan usko et kovin montaa miestä haittaa edes tän asteen roikkuminen ei se kummiskaa mikää type 3 ptosis ole ihan. Ei kyllä sillä ku ei siinäkään pitäs mitään vikaa olla. Mutta vittu inhoon tätä niin paljon. En usko että vihasin mun rintoja aiemmin mut nyt tän roikkumisen myötä oon alkanu vihaa niit. :') ja tosiaa iha viimeistään 19-vuotiaana jo alkanu roikkuu ellei aiemmin nii joo. Se on sellasta :)))))))))))))))))))))) tarvi olla edes yhtään vanha tai mitään. Noh, mä sit vaa vihaan niitä ja eihän siinä mitään. Harmi :))))))))) en mä aiemmin vihannu niitä tällä tavalla. Esim joskus yläasteella en kai ja sillon ne nyt oli muutenki varmaa kehitys viel vähän kesken. Joo ikävä sitä aikaa. En vaan ymmärrä miksen voi silti tykätä niistä. Niiku ees lievästi tykätä. Mä en vaan kykene. Ja voi olla että oman osansa tässä tekee myös ihan vaan se, että roikkuminen nähdään just ongelmana ihmisten puheissa vaikka se ei ongelma edes pitäis olla. Mut niin kauan kun se nähdään ongelmana yleisesti niin sit mun mieli on vaa obsessed siihe et tää on asia joka pitää korjata. Kas kun sitä ei voi korjata kuin leikkauksella enkä mee leikkaukseen mistään hinnasta vaikka mikä olis. Mut mun mieli on sitten vaa koko ajan sillee et täs on jotai vikana ja totunko siis oikeesti tähän koskaan. Millon hyväksyn sen että ne roikkuu ja mitä sitten? Tekis mieli itkee ku mun rinnat ei oo yhtään kauniit niinku joillaki muilla. Ihan hirveet keissit tulilla siis oikeasti ahdistaa niin lujaa. En ymmärrä miten tämmöset body image issues voi olla niin isoja asioita. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja