Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 146095" data-attributes="member: 34"><p>jännää kuinka jokaisesta muusta ihmisestä oon sillee "slay girl!" jos ne on jossai vaattees kokoo xl mut sit ku itel näis housuis ideaali koko olis xl ni oon ainoastaa itestäni sillee pitäs olla pienempi. kirjaimellisesti kaikista muist oon vaa et slay girl mut tää ei päde itteeni. oon siis läskifobinen ainoastaan itseeni kohtaa mut en ketää muuta. luulis kai että ne samat periaatteet kävis muhunki?? :D</p><p></p><p>siks kosk mä koen itse ne kaikki negatiiviset seuraukset siitä mitä "isosta kehon koosta" tulee. ei kai sitä ny henkisesti jaksa sitä mussutusta kuunnella koko ajan. siks ois kiva olla pienempi. alkaa käydä helvetin raskaaks henkisesti. pitäs kyllä pysyy kokonaan pois noista videist mut se tarkottaa sillon myös basically kpopin feidaamista. koska sielläki on paino yms keskusteluu. on sitä kyllä muuallakin kuin youtubessa. niin ei sekään auta. ei sitä siis eliminoida voi, siihen pitää vaan tottua. mutta ei todellakaan jaksais kuunnella enää tota.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 146095, member: 34"] jännää kuinka jokaisesta muusta ihmisestä oon sillee "slay girl!" jos ne on jossai vaattees kokoo xl mut sit ku itel näis housuis ideaali koko olis xl ni oon ainoastaa itestäni sillee pitäs olla pienempi. kirjaimellisesti kaikista muist oon vaa et slay girl mut tää ei päde itteeni. oon siis läskifobinen ainoastaan itseeni kohtaa mut en ketää muuta. luulis kai että ne samat periaatteet kävis muhunki?? :D siks kosk mä koen itse ne kaikki negatiiviset seuraukset siitä mitä "isosta kehon koosta" tulee. ei kai sitä ny henkisesti jaksa sitä mussutusta kuunnella koko ajan. siks ois kiva olla pienempi. alkaa käydä helvetin raskaaks henkisesti. pitäs kyllä pysyy kokonaan pois noista videist mut se tarkottaa sillon myös basically kpopin feidaamista. koska sielläki on paino yms keskusteluu. on sitä kyllä muuallakin kuin youtubessa. niin ei sekään auta. ei sitä siis eliminoida voi, siihen pitää vaan tottua. mutta ei todellakaan jaksais kuunnella enää tota. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja