Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 146142" data-attributes="member: 34"><p>Mun toinen kissa kuoli. En ees tiedä selitinkö tässä kesussa siitä kun se oli kipee mutta siis tänään kuoli ja vielä eilen ei ollu hajuukaan et näin kävis. Siis se oli jo eilen kipee, itse asiassa se oli kipee jo.. lauantaina salee ainakin? Mut vaik se oli kipee ni vielä eilen aattelin tosissaa et se selviäis koska sillä oli aiemmin (ehkä joskus huhti-toukokuus) tollanen samanlainen et se oli ihan kipeenä mut sit se palautu siitä taas täysin normaaliks ja oli ihan mun mielestä pirtee oma ittensä. Vielä mun synttäripäivänä 10.7. se kirjaimellisesti hyppi tuolille ja kerjäs sushin kaloja joten oli täysin normaali oma ittensä ja jakso just hyppiä ihan normaalisti. Vielä lauantaina (i think) se (vaikka olikin jo sillon kipee) kuitenkin meinas alkaa jahdata jtn kärpästä tai niiku et osotti sillee mielenkiintoo siihenki mut sit ihan yhtäkkiä se kunto romahti niin pahasti että vaikka käytiin eläinlääkäris nesteytykset ja kaikki ni ei mikään vaa auttanu enää. Emmä tiiä mun pää on ihan sekasin ni tää tekstiki on ihan sekavaa varmaan mutta siis en oo nukkunu varmaan yhtään tässä nyt suurinpiirtein vuorokauteen ja yritin tossa äsken jo nukkua mut ei vieläkään vaa tuu uni. Sitä paitsi itken vielki nii jatkuvasti et on aika vaikee senki takii nukkuu. Ihan kiva olis saada nukutuks koska näin pitkän ajan jälkeen tuntuu että oon ihan kokonaan veto veks. Kaikki energia poissa ja en ymmärrä mistään mitään. Enkä jaksais itkee enää yhtään nytten, oon itkeny niin pitkään tän koko 24h ajan. Et en kykene enää. Siis kun se on fyysisesti niin kauheeta kun sä oot itkeny niin kauan ja et vaa jaksais enää.</p><p></p><p>Aaa en tiedä mitään. Oon ihan lopussa. Tulis ny se uni ja loppuis itkeminen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 146142, member: 34"] Mun toinen kissa kuoli. En ees tiedä selitinkö tässä kesussa siitä kun se oli kipee mutta siis tänään kuoli ja vielä eilen ei ollu hajuukaan et näin kävis. Siis se oli jo eilen kipee, itse asiassa se oli kipee jo.. lauantaina salee ainakin? Mut vaik se oli kipee ni vielä eilen aattelin tosissaa et se selviäis koska sillä oli aiemmin (ehkä joskus huhti-toukokuus) tollanen samanlainen et se oli ihan kipeenä mut sit se palautu siitä taas täysin normaaliks ja oli ihan mun mielestä pirtee oma ittensä. Vielä mun synttäripäivänä 10.7. se kirjaimellisesti hyppi tuolille ja kerjäs sushin kaloja joten oli täysin normaali oma ittensä ja jakso just hyppiä ihan normaalisti. Vielä lauantaina (i think) se (vaikka olikin jo sillon kipee) kuitenkin meinas alkaa jahdata jtn kärpästä tai niiku et osotti sillee mielenkiintoo siihenki mut sit ihan yhtäkkiä se kunto romahti niin pahasti että vaikka käytiin eläinlääkäris nesteytykset ja kaikki ni ei mikään vaa auttanu enää. Emmä tiiä mun pää on ihan sekasin ni tää tekstiki on ihan sekavaa varmaan mutta siis en oo nukkunu varmaan yhtään tässä nyt suurinpiirtein vuorokauteen ja yritin tossa äsken jo nukkua mut ei vieläkään vaa tuu uni. Sitä paitsi itken vielki nii jatkuvasti et on aika vaikee senki takii nukkuu. Ihan kiva olis saada nukutuks koska näin pitkän ajan jälkeen tuntuu että oon ihan kokonaan veto veks. Kaikki energia poissa ja en ymmärrä mistään mitään. Enkä jaksais itkee enää yhtään nytten, oon itkeny niin pitkään tän koko 24h ajan. Et en kykene enää. Siis kun se on fyysisesti niin kauheeta kun sä oot itkeny niin kauan ja et vaa jaksais enää. Aaa en tiedä mitään. Oon ihan lopussa. Tulis ny se uni ja loppuis itkeminen. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja