Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 146155" data-attributes="member: 34"><p>Haha no kiitos uskottava se kai sitten on :D tai no yritän ainakin ajatella silleen. No siis.. en mä tiedä kun oon yleensä ollut kähmimisen yms suhteen vähän sellainen että mä en oo osannut tai kehdannut tehdä siinä mitään, tai jotenki en oo vaa osannu kai vastustaakaan. Monesti tuntuu että se hämmennyksen tunnekin on saattanut vaikuttaa siihen etten oo sikskään osannu toimia mitenkään, kun se saattaa tulla nii yllättäen. Muistan että eräänkin kerran se tuntui vain niin oudolta että yhtäkkiä sen kädet oli siinä ja sitten mä vaan en jotenkin viitsinyt tai tajunnut edes sanoa mitään :D tai että joo mä oon yleensä ollu vähän semmonen että annan koskea enkä välttämättä reagoi siihen hirveästi, ja silloinkin kun se yksi mies kouraisi mua haaroista niin en sanonut mitään muistaakseni naurahdin vaa jotenki vähän hämmentyneenä tai jotain. Tai se mies itse vaikutti ajattelevan sen ikään kuin läppänä tai jotain niin sitten reagoin itse jotenkin samalla tavalla vaikka tietenkin olin vaan silleen "mitä just tapahtu". Mun kaveri toki yritti siinä sitten vähän sanoa mut mä en tietystikään :D sit kerrankin joku mies lähmi ja olin ulkoisesti ihan selvästi vähän silleen että "eehh" tai niinkun luulisin että yritin jotenki ehk väistellä sitä mut en sen kummemmin sanonut mitään. Niin sit tän miehen kaveri sano sille siitä ja sit se lopetti, tosin myöhemmin tais sit vielä pyytää istuun syliin mut lopetti hetkeks :D kunnolla sain sen lopettamaan vasta kun aloin valittaa sydänsurujani yhtä toista tyyppiä kohtaan niin sitten se taisi ymmärtää että oon toivoton tapaus joka on kiinni vaa jossai toisessa miehessä loputtomiin :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 146155, member: 34"] Haha no kiitos uskottava se kai sitten on :D tai no yritän ainakin ajatella silleen. No siis.. en mä tiedä kun oon yleensä ollut kähmimisen yms suhteen vähän sellainen että mä en oo osannut tai kehdannut tehdä siinä mitään, tai jotenki en oo vaa osannu kai vastustaakaan. Monesti tuntuu että se hämmennyksen tunnekin on saattanut vaikuttaa siihen etten oo sikskään osannu toimia mitenkään, kun se saattaa tulla nii yllättäen. Muistan että eräänkin kerran se tuntui vain niin oudolta että yhtäkkiä sen kädet oli siinä ja sitten mä vaan en jotenkin viitsinyt tai tajunnut edes sanoa mitään :D tai että joo mä oon yleensä ollu vähän semmonen että annan koskea enkä välttämättä reagoi siihen hirveästi, ja silloinkin kun se yksi mies kouraisi mua haaroista niin en sanonut mitään muistaakseni naurahdin vaa jotenki vähän hämmentyneenä tai jotain. Tai se mies itse vaikutti ajattelevan sen ikään kuin läppänä tai jotain niin sitten reagoin itse jotenkin samalla tavalla vaikka tietenkin olin vaan silleen "mitä just tapahtu". Mun kaveri toki yritti siinä sitten vähän sanoa mut mä en tietystikään :D sit kerrankin joku mies lähmi ja olin ulkoisesti ihan selvästi vähän silleen että "eehh" tai niinkun luulisin että yritin jotenki ehk väistellä sitä mut en sen kummemmin sanonut mitään. Niin sit tän miehen kaveri sano sille siitä ja sit se lopetti, tosin myöhemmin tais sit vielä pyytää istuun syliin mut lopetti hetkeks :D kunnolla sain sen lopettamaan vasta kun aloin valittaa sydänsurujani yhtä toista tyyppiä kohtaan niin sitten se taisi ymmärtää että oon toivoton tapaus joka on kiinni vaa jossai toisessa miehessä loputtomiin :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja