Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 146196" data-attributes="member: 34"><p>Juu siis kyllähän joissain tapauksissa se voikin olla ihan mukavaa mutta tosiaan riippuu tilanteesta. Kyllähän mä ihan itsekin (kännissä tosin) jotain aloin halailemaan sellaista yhtä miestä jonka tapasin jossakin festareilla. Oltiin oltu siin jonkin aikaa vietetty aikaa ja ihan mukavalta vaikutti ja sitte olin niin tolkuttoman kännissä ja kaatuilin niin joo, jossain vaiheessa muistaakseni halailin sitä :D se oli kyllä jokseenkin hävettävää mutta olin aika kännis joten. Ei siitä sitten mitään sen kummempaa tullut siitä jutusta, muistaakseni se yritti vielä soitella jälkeenpäin mutta en jostain syystä vastannut. Ehkä en vain pystynyt jos mua ahdisti taas tämmöinen. Kun kuitenkin mua yleensä on ahdistanut suurinpiirtein kaikkien lähestymisyritykset vaikka kuinka ois mukavakin ihminen. No, se on nyt mennyt niin, ei siinä mitään. Ja ei en mä silleen ainakaan täysin aseksuaalikaan ole, se nyt on ihan selvää kun kuitenkin eunkwangiakin kohtaan tunteet on ollu mitä on. Niin ei silleen. Mutta juu. Kyllä kuitenkin tuon miehen kanssa se oli ihan mukavaa olla just halailla ja tälleen, ja sitten oli se k myös jonka kanssa oli ihan mukavaa jutella ja olla ja olin otettu kun se kehui mun ulkonäköä ja näin. Ja yleensäkin lähestymisyrityksistä oon ollu sillä tavalla iloinen mutta sitten toisaalta on myös ahdistanut, mutta et on ollu mukavaa ja yllättävää että joku on osottanu kiinnostusta. Noh, tää on tämmöstä. :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 146196, member: 34"] Juu siis kyllähän joissain tapauksissa se voikin olla ihan mukavaa mutta tosiaan riippuu tilanteesta. Kyllähän mä ihan itsekin (kännissä tosin) jotain aloin halailemaan sellaista yhtä miestä jonka tapasin jossakin festareilla. Oltiin oltu siin jonkin aikaa vietetty aikaa ja ihan mukavalta vaikutti ja sitte olin niin tolkuttoman kännissä ja kaatuilin niin joo, jossain vaiheessa muistaakseni halailin sitä :D se oli kyllä jokseenkin hävettävää mutta olin aika kännis joten. Ei siitä sitten mitään sen kummempaa tullut siitä jutusta, muistaakseni se yritti vielä soitella jälkeenpäin mutta en jostain syystä vastannut. Ehkä en vain pystynyt jos mua ahdisti taas tämmöinen. Kun kuitenkin mua yleensä on ahdistanut suurinpiirtein kaikkien lähestymisyritykset vaikka kuinka ois mukavakin ihminen. No, se on nyt mennyt niin, ei siinä mitään. Ja ei en mä silleen ainakaan täysin aseksuaalikaan ole, se nyt on ihan selvää kun kuitenkin eunkwangiakin kohtaan tunteet on ollu mitä on. Niin ei silleen. Mutta juu. Kyllä kuitenkin tuon miehen kanssa se oli ihan mukavaa olla just halailla ja tälleen, ja sitten oli se k myös jonka kanssa oli ihan mukavaa jutella ja olla ja olin otettu kun se kehui mun ulkonäköä ja näin. Ja yleensäkin lähestymisyrityksistä oon ollu sillä tavalla iloinen mutta sitten toisaalta on myös ahdistanut, mutta et on ollu mukavaa ja yllättävää että joku on osottanu kiinnostusta. Noh, tää on tämmöstä. :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja