Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 146197" data-attributes="member: 34"><p>HAHA kävin vaa'alla ja mä niin TIESIN että oon laihtunu lol. Tai siis nyt oli 64 kiloo xD se nyt oli niin arvattavaa kun olin syönyt niin vähän tossa. Noh, ei mitään, oli vaan niin hauskaa kuinka niin tiesin sen että ihan varmasti on pudonnut paino :D vähän. Ja jotenkin outoa että laihduttamatta oon yhteensä pudottanut sen vähintään 12 kiloo. Laihduttamatta nimenomaan. Se on kummiski aika paljon mut tosiaan kai se aika pitkän ajan kuluessa on tapahtunut. Tai siis en tiiä millon oon viimeks sen 76 ainakin painanut mutta lukioaikoina mielestäni ainakin. Mutta varmaan vielä 2019 ainakin ja ehkä myöhemminkin. Mutta kun sillon en niin paljon käyny vaa'al ni en tiä, mut ainakin lukioaikoina se mun mielestä oli se vähintään 76 jossai vaiheessa. Nii nyt sit 64. Tuntuu vaan niin omituiselta :D en oo koskaan oikein ollu sellainen painonpudottaja muutenkaan, on mulla jotain yrityksiä tietenkin ollut mutta ei silleen kai niin paljon kuitenkaan. Mut joo. Tuo 64 on lähes "normaali paino" :D ei tosin sillä et se ois tärkeetäkään.</p><p></p><p>Ööm joo. Aagh näin niin ihanaa unta eunkwangista. Jotenkin se oli vaan niin ihana. Untahan se vain oli mutta kuitenkin. :( Pussailtii siin ainakin ja tällee ahahahaa mutta pääsen ainakin unissa kokemaan tuon jos ei muuten. Voi jestas ku rakastan sitääää vieläkin niin. Hah ei vittu naurattaa kyllä tietyt asiat siinä unessa mut ei niist sen enempää :D oli vaa nii ihanaa olla lähellä sitä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 146197, member: 34"] HAHA kävin vaa'alla ja mä niin TIESIN että oon laihtunu lol. Tai siis nyt oli 64 kiloo xD se nyt oli niin arvattavaa kun olin syönyt niin vähän tossa. Noh, ei mitään, oli vaan niin hauskaa kuinka niin tiesin sen että ihan varmasti on pudonnut paino :D vähän. Ja jotenkin outoa että laihduttamatta oon yhteensä pudottanut sen vähintään 12 kiloo. Laihduttamatta nimenomaan. Se on kummiski aika paljon mut tosiaan kai se aika pitkän ajan kuluessa on tapahtunut. Tai siis en tiiä millon oon viimeks sen 76 ainakin painanut mutta lukioaikoina mielestäni ainakin. Mutta varmaan vielä 2019 ainakin ja ehkä myöhemminkin. Mutta kun sillon en niin paljon käyny vaa'al ni en tiä, mut ainakin lukioaikoina se mun mielestä oli se vähintään 76 jossai vaiheessa. Nii nyt sit 64. Tuntuu vaan niin omituiselta :D en oo koskaan oikein ollu sellainen painonpudottaja muutenkaan, on mulla jotain yrityksiä tietenkin ollut mutta ei silleen kai niin paljon kuitenkaan. Mut joo. Tuo 64 on lähes "normaali paino" :D ei tosin sillä et se ois tärkeetäkään. Ööm joo. Aagh näin niin ihanaa unta eunkwangista. Jotenkin se oli vaan niin ihana. Untahan se vain oli mutta kuitenkin. :( Pussailtii siin ainakin ja tällee ahahahaa mutta pääsen ainakin unissa kokemaan tuon jos ei muuten. Voi jestas ku rakastan sitääää vieläkin niin. Hah ei vittu naurattaa kyllä tietyt asiat siinä unessa mut ei niist sen enempää :D oli vaa nii ihanaa olla lähellä sitä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja