Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 146198" data-attributes="member: 34"><p>Joskus must tuntuu siltä niin ku eunkwang keissi ois ollu pisin keissi kaikista mutta ei kai se edes oo niinkään, koska esim karikin kesti niin kauan. Tai riippuu miten sen laskee, alunperinhän kari oli kai jostain 2010 syksystä(?? Kö) jonnekin 2012 ainakin maaliskuuhun ellei kauemminkin. Mutta sitten en oo varma missä kohtaa pääsin siitä yli (jos edes pääsin) mutta totta kai se tuli sitten takasin vielä. Nyt en tiiä kai mä nykyään oon siitä yli aika hyvin eunkwangin takii. Tai no oon mä karistakin nähny unta viime aikoina, tosin kai vaan about kerran tai jotain.</p><p></p><p>Niin periaatteessa eunkwang ei oo pisin keissi edes :D mutta jos laskee lokakuusta 2020 niin sitten se on aika pitkään mua piinannut ja hämmentänyt 🤣 lmao yes yes my future husband 🥴 vitun iconic sit heinäkuus -22 sellaset rakastumiset et hyvää päivää sentään. Oi voi. Ja 30. Kesäkuuta -22 se yks vidi missä kiinnitin huomiota siihen jo XDDDDD HELP. Aaa 😭 en tod sillon tienny Sen olevan se sama tyyppi. Tosin en sillon koko eunkwang asiaa muistanukaan vissiin. Voiiiiiii miks se on niin rakas. Aaa. Se uni oli nii ihana. 😭😍😭😍</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 146198, member: 34"] Joskus must tuntuu siltä niin ku eunkwang keissi ois ollu pisin keissi kaikista mutta ei kai se edes oo niinkään, koska esim karikin kesti niin kauan. Tai riippuu miten sen laskee, alunperinhän kari oli kai jostain 2010 syksystä(?? Kö) jonnekin 2012 ainakin maaliskuuhun ellei kauemminkin. Mutta sitten en oo varma missä kohtaa pääsin siitä yli (jos edes pääsin) mutta totta kai se tuli sitten takasin vielä. Nyt en tiiä kai mä nykyään oon siitä yli aika hyvin eunkwangin takii. Tai no oon mä karistakin nähny unta viime aikoina, tosin kai vaan about kerran tai jotain. Niin periaatteessa eunkwang ei oo pisin keissi edes :D mutta jos laskee lokakuusta 2020 niin sitten se on aika pitkään mua piinannut ja hämmentänyt 🤣 lmao yes yes my future husband 🥴 vitun iconic sit heinäkuus -22 sellaset rakastumiset et hyvää päivää sentään. Oi voi. Ja 30. Kesäkuuta -22 se yks vidi missä kiinnitin huomiota siihen jo XDDDDD HELP. Aaa 😭 en tod sillon tienny Sen olevan se sama tyyppi. Tosin en sillon koko eunkwang asiaa muistanukaan vissiin. Voiiiiiii miks se on niin rakas. Aaa. Se uni oli nii ihana. 😭😍😭😍 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja