Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 146439" data-attributes="member: 34"><p>Kuuntelin pitkästä aikaa brand new days (tai tuntuu niin kuin siitä olisi kauan) ja sanonpa vain että jokin tuntuu oudolta ja ehkä jopa pelottavalta 😰😂 tää on tätä................. Se on vaan niin et kun tietää olevansa mahdollisesti loppuelämänsä jumissa tossa ihmisessä niin sitä vaan ajattelee silleen et huhhuh this is gonna be a long ride 😶😶😶 tätä on nyt jo kestänyt aika kauan tai se tuntuu pitkältä ajalta silleen mut oooooooooof mietipä jos oon kiinni siinä koko elämäni hahahs kyllä naurattaa 😂 </p><p></p><p>Mutta siis oikeasti nyt jo, esim kun juuri tuotakin biisiä tai muitakin biisejä kuuntelee niin sen huomaa kuinka paljon aikaa on menny 😶 viime syksystäkin tuntuu olevan jo melkein ikuisuus. Kohtahan se syksy taas tulee, ei vittu. :D tätä mä juuri tarkoitan. Yhtäkkiä huomaan että vuodet on vieriny ja oon edelleen kiinni siinä varmaan xd i DON'T know.</p><p></p><p>Siis ku noi on vaa nii nostalgisii noi jotkut vidit aaaaaaaaaa autaaaaaa 😃</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 146439, member: 34"] Kuuntelin pitkästä aikaa brand new days (tai tuntuu niin kuin siitä olisi kauan) ja sanonpa vain että jokin tuntuu oudolta ja ehkä jopa pelottavalta 😰😂 tää on tätä................. Se on vaan niin et kun tietää olevansa mahdollisesti loppuelämänsä jumissa tossa ihmisessä niin sitä vaan ajattelee silleen et huhhuh this is gonna be a long ride 😶😶😶 tätä on nyt jo kestänyt aika kauan tai se tuntuu pitkältä ajalta silleen mut oooooooooof mietipä jos oon kiinni siinä koko elämäni hahahs kyllä naurattaa 😂 Mutta siis oikeasti nyt jo, esim kun juuri tuotakin biisiä tai muitakin biisejä kuuntelee niin sen huomaa kuinka paljon aikaa on menny 😶 viime syksystäkin tuntuu olevan jo melkein ikuisuus. Kohtahan se syksy taas tulee, ei vittu. :D tätä mä juuri tarkoitan. Yhtäkkiä huomaan että vuodet on vieriny ja oon edelleen kiinni siinä varmaan xd i DON'T know. Siis ku noi on vaa nii nostalgisii noi jotkut vidit aaaaaaaaaa autaaaaaa 😃 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja