Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 146443" data-attributes="member: 34"><p>Öööö kaikista hulluinta on vielä se että tässä ei oo ees ollu mitään TAUKOA tai siis mitään ylipääsemistä siitä edes tässä välissäkään. Ei niiku mitään ylipääsemistä missään vaiheessa.</p><p></p><p>Mut voiks oikeasti kuvitella että oisin vaikka viis vuotta putkeen rakastunu siihe ja esim että siinäkään ei olis mitään ylipääsemistä missään vaiheessa siinä välissä. Et oisin vaik joku 5 vuotta silleen koko ajan vaa edelleen rakastunut siihen. Koska niiku........ Mä en ees TIEDÄ mitä se vaatis että pääsisin yli siitä 😂😂😂😂</p><p></p><p>Ku voin siis vannoo et kaikista eniten oon ollu jumissa eunkwangiin et kehenkään muuhun en oo kyllä ollu enemmän jumissa koskaan. Jotenki vaa aivoissa joku error ja oon vaa sillee heeei mistä täältä pääsee poois (kyllä tämä oli kummeli-viittaus).</p><p></p><p>Mutta joo ei siis pääse pois xD you can fall in love with eunkwang but you can never get over him once you fall ☺️</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 146443, member: 34"] Öööö kaikista hulluinta on vielä se että tässä ei oo ees ollu mitään TAUKOA tai siis mitään ylipääsemistä siitä edes tässä välissäkään. Ei niiku mitään ylipääsemistä missään vaiheessa. Mut voiks oikeasti kuvitella että oisin vaikka viis vuotta putkeen rakastunu siihe ja esim että siinäkään ei olis mitään ylipääsemistä missään vaiheessa siinä välissä. Et oisin vaik joku 5 vuotta silleen koko ajan vaa edelleen rakastunut siihen. Koska niiku........ Mä en ees TIEDÄ mitä se vaatis että pääsisin yli siitä 😂😂😂😂 Ku voin siis vannoo et kaikista eniten oon ollu jumissa eunkwangiin et kehenkään muuhun en oo kyllä ollu enemmän jumissa koskaan. Jotenki vaa aivoissa joku error ja oon vaa sillee heeei mistä täältä pääsee poois (kyllä tämä oli kummeli-viittaus). Mutta joo ei siis pääse pois xD you can fall in love with eunkwang but you can never get over him once you fall ☺️ [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja